NOTD


 Az augusztusi csillaghullás inspirálta ezt az ombre-verziót. :) Ti láttatok hullócsillagot?


Egy ezüst egy élénk kék és egy sötétkék lakk segítségével készültek, mindegyik Essence Colour&Go lakk. A körmeim végére ezüst színű csillámokat szórtam és egy átlátszó lakkal rögzítettem az eredményt.

Mit szóltok hozzá? Szeretnétek látni majd egy step by step ombre tutorialt? :)

Megjegyzések

  1. úúúúúú ez nagyon nagyon jóó

    VálaszTörlés
  2. én láttam hullócsillagot. :) A körmöd meg tök jó lett. :D Lehet megpróbálom én is.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett :D
    én szeretnék látni tutorialt, mert nekem valahogy sose sikerül ilyen szépre megcsinálnom :(

    VálaszTörlés
  4. Tetszik a körmeid színvilága, vagyis a lakkozás színvilága :D
    Én nem láttam a csillaghullást

    VálaszTörlés
  5. Wow, ötletes, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett, ügyes vagy!:)

    VálaszTörlés
  7. Szép lett és igen engem érdekelne :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)