Őszi Kívánságlista

Sajnálom hogy úgy eltűntem, de a nyaraláson valahogy sosem jutott időm gépezni, az előre megírt bejegyzések meg nem kerültek fel az oldalra, biztosan rosszul csináltam valamit. A lényeg hogy most igyekszem mindent bepótolni. ;)
Elsőként az őszi kívánságlistámat hoztam el nektek, azaz egy listát azokról a dolgokról, amiket szeretnék beszerezni őszre.

fall wishlist



  • Szegecses hajpánt - Régóta szeretnék ilyet, ha máshogy nem akkor csinálok majd egyet. 
  • Tyúklábmintás kiegészítő - Még nem tudom pontosan hogy milyen formában, de mindenképpen szeretnék egy ilyen darabot. 
  • Leveles ékszer - Leginkább a karkötők és a nyakláncok tetszenek. :) 
  • Zöld farmer - Imádom ezt az árnyalatot ami a képen van. 
  • Barack színű felső - Nem pont ilyen mintás mint a képen, csak ez az árnyalat. 
  • Olívazöld és bordó vagy padlizsán színű szemhéjpúder - A sötét őszi sminkekhez. :)
  • Barna filces tus - Mert reggel félálomba a suliba készülődve biztosabb kézzel húzok vele vonalat mint egy folyékony vagy zselés tussal. 
  • Maybelline Dream Bouncy Blush pirosító - Gyönyörűek a színei. 
  • NYX Jumbo Pencil "Milk" árnyalatban - Mert kell és kész. :D 
  • E.L.F. Stipple ecset - Mert sok jót olvastam róla. 
  • Barna bakancs - Az esős őszi napokra tökéletes. 
  • Piros blézer - Meg egy fekete. Suliba, vagy bárhová. :) 
  • Az Essence Wild Craft trendkiadás dupla végű ecsete - Mert hasznos és mert imádnivaló. :) 
  • Maybelline szempillaspirál - A kedvenc spiráljaim tőlük vannak. 
  • Angyalszárnyas nyaklánc - Régóta vágyom egy ilyenre. 
  • Magassarkú sportcipő - Nekem nagyon tetszenek. 
  • Rimmel Wake Me Up alapozó - Erről is sok jót olvastam. 
  • Masnis kesztyű - A színt még nem tudom, vagy zöld, vagy bordó kell. :) 
  • Leopárdmintás öv - Mert szuperül feldob egy farmer-basic felső szettet is. 
  • Bordó táska - Kellkellkell!!!
  • Szegecses táska - Van egy szegecses táskám, de azt már annyit hordtam hogy lassan meg kell tőle válnom. Mindenképpen szeretnék majd egyet. :) 
Nektek van ilyen kis listátok? Mik szerepelnek rajta? :) 

Megjegyzések

  1. Egy barack színű felsőt már én is régóta szeretnék, meg egy masnis kesztyűt is :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem elsősorban nadrágokra van most szükségem. Szeretnék egy rőtszínűt, és egy sötétkéket, egy-két sima kék farmert, meg egy-két feketét.
    Blézert is szeretnék venni, de ami jó mellben, annak nagyon hosszú az ujja, vagy púpos a háta.
    Kellene még egy bőrkabát (hasonló problémák, mint a blézernél)
    Az új Essence trendkiadásokból is kinéztem néhány dolgot.
    Jajj, és még cipőt is kellene vennem, egy sima rohangálós feketét, meg valami fasza kis színes cipőre vágyom még. És sok-sok kendőre.

    VálaszTörlés
  3. Valami csinos blézert én is szeretnék, kell egy sportcipő is, meg szeretnék egy szaladgálós cipőt is aminek van egy pici sarka. Szeretnék még 1-2 vékony hosszúujjas felsőt is.
    Kozmetikumokra most nem költök ősszel. Alig használok valamit ami kell az meg van.

    VálaszTörlés
  4. A polót és a nacit elfogadnám! :)

    VálaszTörlés
  5. nekem a nadrág a kesztyű a póló és a karkötők jönnek be!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)