Alverde "Alm Beauty" trendkiadás

Bevallom ez a trendkiadás most nem hozott különösebben lázba. Egyedül a highlighter termékek azok, amiket élőben is megvizsgálnák majd. Nézzük mi került ebbe a kollekcióba.


Két szempillaspirál, meglepő módon mindkettő dúsító. Plusz négy trio szemhéjpúder.
  • 10 Wiesenkönigin
  • 20 Enzianromantik
  • 30 Almröschen
  • 40 Purpurveilchen

Négy rúzs és egy szájfény.
  • 10 Alpenglühen
  • 20 Hüttenzauber
  • 30 Sandgestein
  • 40 Alpenrot
 

Lesz a kollekcióban egy por és egy folyékony highlighter is. Ezekre kíváncsi vagyok. :) 


Plusz tartozik a kollekcióhoz egy ilyen cuki kis karkötő is. Szerintem szuper hogy mostanában minden trendkiadásukhoz jár valamilyen ékszer is. 

Mit szóltok ehhez a kollekcióhoz? Nektek megtetszett valami?

Megjegyzések

  1. Nekem csak a kis karkötő fogott meg így!:)
    De lehet ha élőben nézem meg őket más is megtetszik majd! :)

    VálaszTörlés
  2. a rúzsok és a karkötő az ami nagyon bejön :D

    VálaszTörlés
  3. a karkötő cuki, de még sosem próbáltam alverde terméket és ezek se fogtak meg

    VálaszTörlés
  4. Egyik se tetszik annyira, hogy megvegyem. Modjuk nem is vettem még Alverdét, van jobb olcsóbban.

    VálaszTörlés
  5. Talán a rúzsok, nem vagyok annyira oda az alverde termékekért.

    VálaszTörlés
  6. Nem igazán tetszik meg drága is.

    Móni

    VálaszTörlés
  7. A karkötő tetszik :)

    VálaszTörlés
  8. nekem semmi.Engem sem mozgatott meg igazán.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)