1 ruha 2 stílus

A kockás ing szerintem egy olyan ruhadarab, amit a lányok egy része imád, másik része utál. Sokaktól hallottam azt a véleményt róla hogy nem lehet variálni. Nos ennek megcáfolására itt van kapásból két különböző szett is ugyanazzal az inggel. ;)

2 style



Ing: Pimkie

Az első szett pici westernes, vagány stílusú, amolyan feltűnőbb szett, azokra a napokra amikor nem szeretnél beleolvadni a környezetedbe, de mégis valami kényelmes, laza szettre vágysz.

Farmer: Stradivarius
Csizma: Pull&Bear
Táska: Mango 
Fülbevaló: Bershka 

A második összeállítás fiatalos, sportos és nagyon kényelmes, ideális a rohanós napokra, vagy akár egy kirándulásra is.

Farmer: Tally Weijl 
Tornacipő: Converse
Táska: Tally Weijl 
Nyaklánc: Claire's 

Nektek melyik verzió jön be jobban? Szeretitek a kockás ingeket? :) 

Megjegyzések

  1. nekem a második, sportos szett tetszik, de az nagyon :D

    VálaszTörlés
  2. nekem a 2.ik tetszik jobban:)
    szeretem a kockás inget:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem mindkettő tetszik :) Szeretem a kockás ingeket. Van piros-fehér és kék-fehér kockásom is, én "boleróként" és szoktam viselni őket, úgy, hogy a felső két gombot összegombolom, az alsó két részt pedig megkötöm! :)

    http://highheelsandcakes.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. Nekem a második szett tetszik jobban. Van sok kockás ingem, nagyon szeretem őket.

    VálaszTörlés
  5. Nekem 2 kockás ingem is van és imádom. Mindkét szett elnyerte tetszésem :)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Tudnál csinálni egy őszi sulis szettet pink nadrághoz? :) Főleg barna kiegészítőim vannak.
    Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  7. Tinikoromban sokat hordtam kockás inget, most épp egy sem lóg a gardróbban ...

    VálaszTörlés
  8. Mindenkettő szerelem első látásra *.*

    VálaszTörlés
  9. Nekem van pár kockás ingem, szeretem is őket :) a bal oldali párosítás nekem jobban tetszik

    VálaszTörlés
  10. én nagyon bírom az ilyen ingeket, van is 3

    VálaszTörlés
  11. nekem mindkettő szett tetszik :)

    VálaszTörlés
  12. Nekem a második jobban tetszik.

    VálaszTörlés
  13. Nekem az első, de mindkettőt viselném:D Nagyon csajosak!!
    Még nincs kockás ingen de szeretnék.

    Emmi

    VálaszTörlés
  14. Régen féltem az ingektől, de ma már nem. De csak a nőies fazonúak tetszenek. Az első szett tetszik, de a cipőt és a táskát lecserélném dögösebbre. :)

    VálaszTörlés
  15. Imádom a kockás ingeket! *-*Ez az összeállítás is úúúgy tetszik! ;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)