A nap szettje - Teltebb alakra

Az idei szezonban a bordó az egyik legdivatosabb szín. Szuper árnyalat mivel sokféle színnel lehet párosítani, rengeteg stílusban. Én most egy hétköznapi, kényelmes szettet készítettem teltebb alakú lányok számára.

plus size



Ha színes farmerre vágysz és teltebb az alakod, remek választás lehet egy ilyen színű nadrág. Én egy bájos kis blúzzal párosítottam, ami szuperül eltakarja a hason, derékon és karon lévő felesleget. Vagány bokacsizmát illesztettem a szettbe, egy egészen pici sarokkal, ami még kényelmes, de egy picit megnyújtja az alakod és kecsesebbé teszi a lábad. A krokodilbőr kinézetű táska akár designer-darab is lehetne.
Ékszerek terén egy szép gyűrűt és egy különleges fülbevalót választottam. Ha vastagok az ujjaid, akkor érdemes nagy, feltűnő gyűrűket viselned, mivel a pici, vékony darabok mellett még inkább ducinak tűnhet a kezed.
A hosszú függők pedig karcsúbbnak mutatják a nyakat és nyújtják az arcot.
Parfümök terén én ebben az időben egy markánsabb illatot választanék. A szetthez egy barnás-bronzos lakkot néztem ki, ami harmonizál az ékszerek színével.

Style:
  • Nadrág: H&M 
  • Felső: Esprit
  • Táska: Mango 
  • Csizma: Deichmann
  • Fülbevaló: Claire's 
  • Gyűrű: Bijou Brigitte
Beauty:
  • Parfüm: Esprit "Horizon" 
  •  Körömlakk: Maybelline
  • Alapozó: Astor Skin Match 
  • Korrektor: Astor Skin Match 
  • Púder: Astor Skin Match 
  • Pirosító: Maybelline
  • Bronzosító: NYC 
  • Négyes szemhéjpúder: Rimmel 
  • Szemceruza: L'Oréal 
  • Tus: Maybelline
  • Szempillaspirál: L'Oréal 
  • Rúzs: Rimmel 
  • Szájfény: Rimmel 
Smink terén én egy barna füstös szemet ajánlanék, amit hétköznapibbá lehet tenni, ha barna szemceruzát, tust és spirált használsz. Így sokkal természetesebbnek hat. Én rózsaszínes nude ajkakkal kombinálnám.

Ebből a videóból megtanulhatjátok elkészíteni ezt az egyszerű, természetes hatású barna füstös szemet. A hétköznapibb hatásért cseréljétek a fekete szemhéjpúdert sötétbarnára, amit a képen látható kis négyes palettában meg is találtok. ;)



Én a szetthez valami édes kis fonott frizurát tudnék elképzelni vagy egy egyszerű kontyot. Ti hogy vagytok vele?


Végezetül jöjjön néhány tipp:

  • Nagyobb eséllyel találtok megegyező színű korrektort és alapozót, ha ugyanabból a márkából válogattok. A drogériák világítása eléggé csalóka, azért a legjobb, ha a tesztert felkenve kimentek természetes fényre és ott is megnézitek hogy tökéletesen illeszkedik e az árnyalat a bőrötök színéhez. 
  • Egy matt barna bronzosítóval vékonyabbnak tudjátok feltüntetne az arcotokat és a tokát is el lehet vele palástolni. 
Itt találtok egy kis tutorial videót, amiből meg lehet ezt tanulni.  ;)

Remélem tetszett a szett és hasznosnak találtátok a tippeket? Milyen szettet készítsek legközelebb teltebb alakra? Valami rockosabb, dögösebb, vagy esetleg elegánsabb szettre lennétek kíváncsiak? :)


Megjegyzések

  1. A táska nem tetszik, de úgy egyébként bejön a szett. :D

    VálaszTörlés
  2. Táska és a felső nem tetszik, a többi jöhet!
    Szupi a videó is!!

    VálaszTörlés
  3. a felső és a táska nekem se jön be, a többi jó :D

    VálaszTörlés
  4. Minden tetszik... Kíváncsi vagyok, tudnál-e olyan szettet összeállítani, amiben valami nem tetszik...:D
    Áááá, fáj a szívem!! :DD :(

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó kis szett,simán hordanám

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó kis szett, én legközelebb valami randis-dögösebb vonalat néznék meg szívesen :)

    VálaszTörlés
  7. Bár nem vagyok telt, de az a naci nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  8. A nadrág meg a csizma tetszik :)

    VálaszTörlés
  9. Köszi szépen, ez igazán hasznos bejegyzés volt nekem. A tippek közül a toka-eltávolítós dolgot ki is próbálom! :)
    Legközelebb egy dögösebb szettet látnék szívesen.

    VálaszTörlés
  10. Nekem ez a szett nem igazán tetszik.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)