Best of Essence

Ismét egy válogatás, ezúttal Essence termékekből, amelyekre (szerintem) érdemes beruházni. Ismétlem hogy ez az én személyes véleményem, a termékek egy részét én magam is használom-használtam, a többit pedig kipróbáltam már.

best of essence




  • Parfümök - Ha olcsó, de finom illatú parfümre vadászol akkor érdemes az Essence kínálatát is górcső alá venni. Én a Müllerben próbáltam ki őket és nagyon kellemes az illatuk, az áruk pedig szuper. 
  • Ecsetek - Kezdő sminkeseknek szívből tudom ajánlani az ecseteiket, sőt remélem hamarosan piacra dobnak majd egy ecsetkészletet is. :) Az egyik legjobb satírozóecset a Smokey Eye ecsetük, a púder és pirosítóecsetük szintén figyelemre méltó. 
  • Hab állagú alapozó - Zsíros bőrűeknek szuper. Ha ilyen a bőrtípusod és nem szeretnél sokat költeni, akkor érdemes kipróbálni. 
  • Korrektor - A folyékony korrektorukat én is nagyon szeretem és használom is. 
  • Púder - A mattító púderüket használtam és nagyon szerettem is, de mivel nekem nem kifejezetten zsíros a bőröm, ezért picit soknak éreztem. Viszont zsírosabb bőrre tökéletes. 
  • Soft&Natural alapozó - Természetes hatású, lágy alapozó, gyenge fedéssel. Azoknak tökéletes, akik csak picit egyenletesebb bőrszínt szeretnének. Nekem az egyik kedvenc alapozóm volt. 
  • Négyes szemhéjpúderek - Ha még nincs szemhéjpúdered érdemes beruházni egy ilyenre, mégpedig a szemszíneddel megegyező árnyalatban. Ezzel nem tévedhetsz. 
  • Mono szemhéjpúderek - Ha az alapdarabok mellett szeretnél 1-1 különlegesebb színt, akkor nézz körül a kínálatukban. ;) 
  • Ajakkontúrok - Ha még nem használtál ilyet, akkor érdemes az ő termékeikkel kezdened. 
  • Rúzsok - Szép, nem túl erősen pigmentált rúzsok vannak a szortimentben, amik hétköznapra tökéletesek. 
  • Szájfények - Csodaszép szájfényeik vannak, nagyon jó minőségűek és az áruk is baráti, ha most kezded összeállítani a kezdő sminkes szettedet, akkor érdemes innét választani.
  • Kétvégű szemceruza - Alapdarab minden lány sminkes táskájába. ;) 
  • Pigmentek - Haladó sminkes és körömdíszítés-megszállott lányoknak igazi kincs lehet 1-1 ilyen pigment, hiszen eddig szinte csak a high end márkák kínálatából lehetett hozzájutni ezekhez a termékekhez, vagy neten tekervényes úton rendelve. 
  • Körömlakkok - Sok, gyönyörű, olcsó és szuper minőségű lakk. ;) 
  • Körömlakklemosók - Az átlagos büdi lemosók után igazi felüdülés lehet egy isteni epres lemosó. :) 
  • Zselés tus - A legolcsóbb jó minőségű zselés tus a piacon. 
  • Folyékony tusok - Szintén nagyon jók és megérik az árukat. 
  • Szempillaspirálok - Szuper spiráljaik vannak. Én a magam részéről nem hiszem hogy egy kezdőnek azonnal több ezer forintos spirál kellene, plusz pl. a képen látható darabbal igazán látványos eredményt lehet elérni. 
Ti hozzátennétek még valamit a listához? Használtok valamit a fenti termékek közül? Melyik márkától látnátok még ilyen kis válogatást? :) 

Megjegyzések

  1. Én nagyon szeretem az Essence cuccokat, van is jópár. A parfümöt még sajnos nem sikerült megszaglászni, de kíváncsi vagyok rájuk.
    AVON-os összeállítás?

    VálaszTörlés
  2. nem tennék hozzá nagyon semmit :D szerintem minden lényegeset felsoroltál ^^

    VálaszTörlés
  3. Fiatal vagyok, szerintem érthető, hogy az essence a kedvenc márkám, mivel ezt én is meg tudom fizetni, és még is annyira jó minőségű minden termékük!
    Mindig el vagyok ájulva az újdonságuktól! :DD

    VálaszTörlés
  4. szuper a lista! mindenben egyetértünk

    VálaszTörlés
  5. Azzal egyetértek, hogy ha jó árban akarunk smink cuccokat venni az essence tökéletes, de a parfümök terén .. hát .. nekem személy szerint nem jönnek be. de kinek mi :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó összeállítás! szeretem a termékeiket, mert tényleg ilyen alacsony árkategóriában minőségileg magasan vezetik a mezőnyt. az a kétvégű ecset nagy vágyam, de már 4 helyen is néztem, sehol nem volt...:( te próbáltad már? kíváncsi lennék, hogy milyen, főleg a szemfestő ecset része érdekelne!

    VálaszTörlés
  7. A parfümöt mindenképp megakarom venni!! A többi közül tetszenek még: a körömlakkok, a szemhéjpúderek, szájfény.Ezeken gondolkodom, hogy megvegyem e őket.

    VálaszTörlés
  8. Nekem tetszik ez az összeállítás! :)

    VálaszTörlés
  9. Még nem volt alkalmam kipróbálni, de a szemhéjpúder ecset részéről nem sok jót olvastam külföldi blogokon, mivel állítólag túl merev. Én korrektorecsetnek használtam volna. Végül lemondtam róla, mivel van kb. 5 púderecsetem, meg korrektorecsetem is van néhány. :D Müllerben lehet kapni ezt a kollekciót, bár én még nem láttam.

    VálaszTörlés
  10. Nem tennék hozzá a listához több terméket, minden lényeges rajta van.:)

    VálaszTörlés
  11. Nem tennék hozzá mást a listához:)
    Nagyon szeretem az Essence termékeket, a kedvenc márkám :))

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szeretem az Essence termékeit, de én is látnék egy Avonos verziót is.
    Kedvencem ebből a hab állagú alapozó, a quattro és persze a körömlakkok :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)