Catrice filces tus teszt

Bevallom nem én vagyok a világ legügyesebb tusvonal-húzója. :D Így a rohanós hétköznapokra szívesebben használok filces tust, mivel szerintem ezzel a legkönnyebb dolgozni. Az évek alatt sokat kipróbáltam már, de nekem legjobban a Catrice Carbon Black-je jött a szívemhez. Sajnos ez a tus már nem része a szortimentnek, ezért miután elfogyott, újat kellett vásárolnom, pedig tipikusan az az ember vagyok aki ragaszkodik a jól bevált termékekhez.

Végül hosszas tépelődés után újra egy Catrice tusra ruháztam be.






Ez a klasszikus fekete filces tusuk. Csomagolásra ugyanolyan mint a Carbon Black, csak ez egyszerű elegáns, ezüst betűkkel díszített, míg a másikat narancsos-bronzos felirat díszítette.


 A tus hegye éppen tökéletes, nem túl vékony, nem túl vastag. Szaga nincs, és egyáltalán nem folyat. Ezt azért is emelném ki mert az üzletben leemelvén egy Essence tust és kinyitván a kupakját, jó sok festék ömlött a kezemre. Jó sok büdös festék. Persze kéztörlő kendő egy szál se! Miért is lenne a sminktermékek teszteléséhez szükséges? -.-


 A vonalat egyetlen húzással készítettem, csupasz bőrön. Sajnos nem olyan brutál fekete mint a régi tesókája volt, de építhető. Viszont! Azt tapasztaltam, hogy ha több réteget húzok rá, akkor utána a világért nem lehet lemosni. Dilemma...


Vastagabb és vékonyabb vonal, egy rétegben. A vékonyabbat picit több erővel húztam. Hétköznapokon annyira nem igényelnék szuper-fekete tust, hiszen legtöbbször csak azért használom, hogy pici erőt vigyek a sminkembe, hangsúlyosabbá tegyem azt. De mindenképpen be kell majd szereznem egy igazi, durván fekete tust is.
A tartósságát tekintve sok  filces tussal ellentétben nem kopik és nem mászik sehová, bár eddig maximum 6 órát volt rajtam egyhuzamban, de azt hiszem ez is elég jó eredmény.

Értékelés:

4/5

A használata egyszerű, nem büdös, nem csöpög, precíz. Viszont a színe egy húzással nem az igazi, de több rétegben viszont nehéz lemosni. Emiatt vontam le egy pontot. Mégis úgy érzem hétköznapokon jóban leszünk.

Ti milyen tust használtok legszívesebben? Tudtok nekem ajánlani egy szuper, igazán fekete tust? :)

Megjegyzések

  1. Én nagyon ritkán használok tust, ha mégis az az Essence zselés tusát, ecsettel viszem föl, nekem ez egyszerűbb mint a filces...

    VálaszTörlés
  2. Én oriflame filcet szoktam használni, vagy egy másik Oriflames tust.Színes tusok nekem nem tetszenek.Neked kedves Moon Angel?

    VálaszTörlés
  3. esetleg ha érdekel én milyen tust használok, nézd meg ezt a bejegyzést:http://potyszepsegblog.blogspot.hu/search/label/oriflame%20spir%C3%A1l%20%C3%A9s%20szemh%C3%A9jtus

    VálaszTörlés
  4. Barna, zöld és lila tusom van még, de azok inkább sötétebb árnyalatok. Csillámosokból meg ezüst és sötétkék van. Szeretem őket, régóta vágyom pl. egy szép arany színűre. :)

    VálaszTörlés
  5. Én s-he folyékony tust használók és egész jó.:)

    VálaszTörlés
  6. én is ügyetlen vagyok a tusvonal húzásában és be szeretnék ruházni egy filces tusra, úgy hogy ez pont jókor jött :D

    VálaszTörlés
  7. Én eddig csak filces tust próbáltam, van egy MUA és egy Essence Cherry Blossom kétvégű tusom. Sajnos a MUA nem jött be, de az essencere nincs panaszom. Kibírja az egész napot (reggel 7-től du. 4-ig), lemosni sem nehéz.

    VálaszTörlés
  8. Eddig csak folyékony tust próbáltam, az be is vált. Jó kis teszt lett! :)

    VálaszTörlés
  9. Kiváncsi vagyok rá, lehet én is kipróbálom

    VálaszTörlés
  10. 2 fajta tust használtam eddig. Az egyiket 100Ft-osba vettem folyékony ecsetes. Nagyon jól bírta eddig csak nekem bele kellett jönnöm míg szép vonalat húztam. A márkája sajnos teljesen lekopott.:( A másik fajta tus ceruzás .. nagy csalódás azt hiszem avonos. Szép vonalat tudtam vele húzni, de baromi gyorsan elkenődött és lejött.

    VálaszTörlés
  11. Imádom a tusokat, van vagy 10 különböző színű, fajtájú, bár igazán feketére én is pályázom! :)

    VálaszTörlés
  12. Nekem egy filces tusom van, de nagyon ritkán használom

    VálaszTörlés
  13. Hát igazából én mindig kudarcot vallottam a filces tusokkal. Nekem nem váltak be. Most az Avonnak a SuperShock gél állagú ceruzás tusát használom, és ez szerintem eléggé fekete is :) Nagyon tartós. Egyik folyékony tus sem tudja lekörözni nálam. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)