Catrice Lash Plush szempillanövesztő szérum tapasztalatok


Ez most egy rendhagyó tesztelés lesz, ami nem is annyi teszt inkább tapasztalat-leírás. Leárazva vettem ezt a terméket, mondván üsse kő teszek egy próbát. Azt tudni kell hogy a szempilláim nagyon kis satnyák és évek óta küzdök velük, nagyon szeretnék szép dús és hosszú szempillákat. Próbáltam már ricinusolajat, csoda-szempillaspirálokat, stb. Az utóbbi 1-2 évben rászoktam a tincses műszempilla hétköznapi viselésére is, de az utóbbi időben egyre többször kell kapkodva készülődnöm és emiatt ez gyakran elmaradt.

Szóval néhány hete vettem ezt a terméket, és még aznap este kipróbáltam. A csomagolás egyszerű, elegáns fehér tubuska, fekete feliratokkal és ezüst kupakkal. Egyébként olyan mint egy szemhéjtus és úgy is kell használni.
A formula átlátszó, szagtalan. Legalábbis én nem érzek semmiféle szagot. A leírás alapján a pillák tövébe kell felkenni minden este, mint egy tust.
Első alkalommal kellemetlen csípős érzést keltett, könnyezett a szemem tőle, így másnap nem is használtam, még arra is gondoltam hogy esetleg romlott. Utánaolvastam külföldi oldalakon, ahol azt írták ez normális. Kipróbáltam újra és tényleg nem csípett másodszorra. Maga a gél gyorsan szárad és nem hagy nyomot.

Szorgalmasan kenegettem minden este (talán 1-2 este maradt ki csupán) és eszembe sem jutott múlt hétig hogy eredményt várjak. Aztán múlt hét végén az Essence Black Mania spirált használtam és meglepően tapasztaltam hogy milyen szép pillákat csinál, sokkal dúsabb és hosszabb lett tőle a szempillám.
Másnap anyum L'Oréal spirálja is ugyanezt produkálta, pedig azt nem szerettem. Akkor jöttem rá hogy nem a spirálokkal történt "csoda" csupán a pillám lettek hosszabbak és erősebbek. Igen és ez a csupasz pillákon is látszik. :) Bonod voltam hogy nem csináltam előtte képeket, de tényleg láthatóan hosszabbal a szempilláim. :)

Ha már csak ennyivel lennének hosszabbak akkor is boldog lennék tőle, de folytatom a "terápiát" és kíváncsi leszek meddig jutunk amíg kiürül a tubus.

Ti próbáltátok már ezt a terméket?

Legyen ez az egyik nyeremény a következő játékban? :)

Megjegyzések

  1. jól hangzik, én még nem próbáltam ilyesmit.

    VálaszTörlés
  2. Ki kellene próbálni, kíváncsi vagyok rá! majd írj róla későbbi bejegyzésben is!

    VálaszTörlés
  3. tényleg jól hangzik ez az egész. én is szívesen próbát tennék a saját pilláimon :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem legyen nyeremény, mondjuk nekem alapból szép hosszúak, ilyenekkel sosem volt gondom. :D

    VálaszTörlés
  5. Hát ennek örülök! :) Én teljesen meg vagyok elégedve az én pilláimmal, de azért kíváncsi lettem, hogy mit művelne ez a csodaszer velük! :))

    VálaszTörlés
  6. Szerintem is legyen nyeremény :) szerencsére nekem hosszúak a pilláim, de azért szívesen kipróbálnám :D

    VálaszTörlés
  7. Nekem már múltkor is megtetszett, de nem találtam és azt hittem kifutó termék...
    Igen, igen legyen nyeremény:))

    Emmi

    VálaszTörlés
  8. Még nem próbáltam, de a tapasztalataid alapján szívesen kipróbálnám.:)

    VálaszTörlés
  9. De érdekes, nem gondoltam volna, hogy működik

    VálaszTörlés
  10. Én még nem próbáltam, de felkeltetted az érdeklődésemet, szívesen kipróbálnám. Páromnak gyönyörű dús és majd 1 centis pillái vannak pasi létére. Persze irigylem is érte! :D

    VálaszTörlés
  11. Még nem i találkoztam vele, de szívesen kipróbálnám, úgyhogy lehet nyeremény :)
    Tetszenek ezek a tesztelős bejegyzéseid, lehetne belőlük több is. :)

    VálaszTörlés
  12. Hol lehet ilyet venni?:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)