Fashion Art

halloween

Megjegyzések

  1. De jó ez a szett,felvenném:)

    VálaszTörlés
  2. Nem szeretem a szaggatott farmereket, de egyébként tetszik az összeállítás

    VálaszTörlés
  3. Bejön ez a szett! Mondjuk én szivesebben hordok ilyeneket.

    VálaszTörlés
  4. nekem is tetszik ^^ a szegecses cipő a legjobb :$

    VálaszTörlés
  5. A szett nem az én stílusom, de a tökös kép nagyon tetszik :-)

    VálaszTörlés
  6. Annyira tettszenek mst ezek a táskák ! *.*

    VálaszTörlés
  7. wáá az a pulcsi :D
    nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  8. A pulcsi nagyon jó:)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik ez az összeállítás, szívesen viselném úgy ahogy van.:)

    VálaszTörlés
  10. Sajna nem az esetem ez a tipusú pulcsi:$ Minden más jöhet!:D

    VálaszTörlés
  11. Bocsika a nevem lemaradt!!

    Emmi

    VálaszTörlés
  12. A nadrág nem rosz, de a többi nem az én világom.

    VálaszTörlés
  13. Nagyooon tetszik!! A pulcsi hihetetlen cukii! *-*

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)