Fashion Art

wixen

Megjegyzések

  1. de jó szett az összes tetszik!!

    VálaszTörlés
  2. szerintem is nagyon jó lett :D

    VálaszTörlés
  3. Elfogadnám, így egy az egyben :))
    (A kis falevelektől és a denevértől el vagyok ájulva :) )

    VálaszTörlés
  4. Erről a szettről egyetlen szó jut eszmbe: DÖG ! :D

    VálaszTörlés
  5. Klassz lett! *-* Ha laposabb lenne a csizma, még én is hord(hat)nám... :))

    VálaszTörlés
  6. a szoknya nem tetszik, de a többi nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  7. Jöhet az egész!!! Bár a cipő tuti kihívás lenne járás terén:DDDD

    Emmi

    VálaszTörlés
  8. Az a cipő gyönyörű, de a többi se csúnya.:)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon bejön, és az idézet is jó a képen ... :)

    VálaszTörlés
  10. Jaj, hát nekem ez nagyon nem tetszik. Olyan az a szoknya, mint egy rozoga télikabát

    VálaszTörlés
  11. A cipő és a fülbi jöhet, de a többi nem az én világom...

    VálaszTörlés
  12. nahát az a koponyás gyűrű! :) egész jó a szett, de nekem a kis szlogen vagy mi tetszik a legjobban! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)