Glamour napi beszámoló

Tegnap, vagyis az utolsó napon sikerült eljutni az Árkádba és habár vidéki városról van szó, azért sejtettem hogy le lesznek fosztva az üzletek és tömeg lesz.
A lefosztott üzletekről annyit, hogy szinte semmit nem találtam abból amit kinéztem magamnak, amit pedig igen, abból nem volt méret sajnos. Szóval az egyedüli ruha zsákmány az egy leopárdmintás fehérnemű volt a New Yorker üzletéből, ahol a lányok a fülkéknél veszekedtek hogy ki mennyi ideig van bent. Egy másik "párost" pedig a biztonsági őr kísért ki mert összevesztek egy felsőn amit az egyik már "kinézett magának" de visszatette, a másik meg el merte venni. Komolyan mondom 200Ft kedvezményért jó hogy egymás szemét nem kaparják ki. Az egész a karácsonyi hisztériára hasonlított leginkább.

A drogériában szintén érdekes jelenséggel szembesültem. Az akcióban részt vevő márkák polcai egyszerűen üresek voltak. Tudom hogy 50% kedvezmény, de akkor is néhány márka még így is 1000Ft fölötti áron volt. Sőt az akció hajfestékből sem volt 1db sem.
Egy lány mondta hogy már pénteken zárás előtt 2 órával is ez volt. Utána egy bennfentes ismerőstől hallottam hogy egyszerűen elpakoltatták az akcióban részt vevő termékeket az eladókkal. Nem tudom hogy ez igaz e, de mindenesetre fura és ilyet még korábban nem tapasztaltam soha, főleg nem vidéken.
Korábban láttam olyat hogy egy üzletben a piros-matricás termékekre nem vonatkozott az akció, és elég sok olyan termék volt, amin ugyan látható volt piros matrica, de leértékelve nem voltak.
Azt hiszem így is megéri nekik, hiszen akik vidékről mennek fel a fővárosba vagy épp egy kis faluból egy vidéki városba, akkor azok mindenképp megveszik azt amire szükségük van, akció ide vagy oda, különösen ruhaneműk esetében, amikor csupán pár száz forintról van szó.

Nem mondanám hogy csalódás volt nekem a Glam napok, hiszen régi Glam-napos vagyok nagyjából tudtam mire számítsak, ráadásul önhibámon kívül történt hogy csak utolsó nap tudtam elmenni rá.

Következő felvonás novemberben a Joy Vásárlási lázon! ;)

Remélem ti nagyobb sikerrel jártatok! Meséljetek mit sikerült vennetek? :) 

Megjegyzések

  1. Én ezt idén teljes mértékben kihagytam, azt hiszem a JOY-t is hanyagolni fogom.

    VálaszTörlés
  2. Szia!én nem vettem msot rész a glamour napon, majd a novemberi Joy napon!Akkor úgyis szülinapom lesz!!

    VálaszTörlés
  3. Pesten az Aréna Plázában lévő őrületet magam mögött hagyva a Pólus Centerben lyukadtam ki, amire szerencsémre senki sem gondolt, mert kb. 3-an voltunk a DM-ben és teli voltak a polcok.
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. Hát ez elég durva...
    Szerencsére ilyesmivel nem találkoztam, bár én is vasárnap mentem, már nem volt nagy tömeg, mondjuk a DM eléggé le volt fosztva, de anyira nem zavart, nem volt létszükséglet egyik cucc sem, amit kinéztem.
    A munkatársam viszont felháborodva mesélte ma reggel, hogy ő a Charles Vögele üzletben szeretett volna vásárolni, de feltűnt neki, hogy átárazták drágábbra a ruhákat ahhoz képest, hogy néhány nappal korábban ment kinézni dolgokat ...

    VálaszTörlés
  5. Én sok mindent vettem, kivéve sminket. Én is így jártam a dm-ben (Pécsen), 20-an álltak előttem és egy darab púdert szerettem volna.. csak ezt az egyet. Aztán a 'sorban állás' után, mikor valaki odaengedett a pultokhoz, látom hogy nincs semmi csak néhány szájfény és szehéjpúder... eszméletlen, nem gondoltam, hogy ennyien lesznek. De szerencsére csak a dm-ben, máshol nem is voltak olyan sokan, még a próbafülkéhez sem kellett sorba állni. :)

    VálaszTörlés
  6. DM-ben én is láttam, hogy eléggé le voltak fosztva a polcok, de szerencsére abból még találtam, amit szerettem volna! :)
    1-2 ruhát is sikerült vennem, de valóban bár boltban nekem is olyan érzésem volt, hogy az igazán tuti darabokat egyszerűen elpakolták!

    VálaszTörlés
  7. Hajfesték, sampon, hajpakolás, hajvégápoló, 2 szempillaspirál, alapozó(végre márkás) és egy alverdés korrektor. Ennyi. Bőven megérte.. kuponok nélkül 15 ezer Ft lett volna, amit amúgyse fizettem volna ki így meg alig volt 8 ezer és a markomban van egy normális alapozó! :D

    VálaszTörlés
  8. hát sajnos én a Glam-napokat kihagytam, de annál inkább kíváncsi vagyok, milyen lesz a Joy jövő hónapban :)

    VálaszTörlés
  9. Én vettem pár apróságot, péntek reggel mentem, szinte egyedül voltam, nagyon jó úgy

    VálaszTörlés
  10. én most ezt kihagytam, nem volt nagyon kedvem elmenni vásárolni :/

    VálaszTörlés
  11. Én most kihagytam, mert csak nővérkém tud rávenni a tömegben vásárlásra:DDD

    Emmi

    VálaszTörlés
  12. Én nem szoktam ezeken részt venni, valahogy nem vonz. Amúgy is csak Cosmot olvasok. :)

    VálaszTörlés
  13. Sajnos én sem vehettem részt az akción, kisvárosban nincs ilyen... :/

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)