Halloween-Party smink

Rengeteg buli, házibuli és esemény van ilyenkor Halloween környékén. Ha nem is akarsz beöltözni, akkor is lehet egy picit az alkalomhoz igazítani a sminked. Itt egy könnyen elkészíthető, sötét, szexis smink, amolyan igazi klasszikus.



Mit szóltok hozzá?

Megjegyzések

  1. De jó videó!!Tetszik!!

    VálaszTörlés
  2. Tetszik, nagyon szép ez asmink és nem is túl bonyolúlt

    VálaszTörlés
  3. szép, nem is nehéz elkészíteni
    bár nekem az az alsó műszempilla kicsit furi .D

    VálaszTörlés
  4. hát eléggé megosztó... de nekem nem igazán tetszik :S

    VálaszTörlés
  5. nagyon dögös, az alsó műszempilla nagyon vagány

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép smink, egyszer lehet, hogy bevállalom én is :p

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép, nekem tetszik.:)

    VálaszTörlés
  8. A szeme gyönyörű lett de nekem sok volt a rúzsra a véres szájfény:DDD

    Emmi

    VálaszTörlés
  9. Jó kis smink. :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)