Mango 2012-2013 Ősz-Tél

Ezúttal egy felnőttesebb, elegánsabb márka őszi-téli kínálatából hoztam nektek egy kis válogatást. A Mango az egyik legkeresettebb márka a fiatal nők körében, sok híresség is szívesen viseli a ruháikat. Abszolút trendi, egyedi és minőségi darabokat találunk a kínálatukban.
A képeken látható darabok csupán az általam kiválasztott kedvencek, a teljes kollekciót az üzletekben és a márka honlapján keressétek.



Kabátok-Dzsekik

mango 2012 fall-winter





Pulcsik-Kardigánok

mango 2012 fall-winter





Felsők

 
mango 2012 fall-winter





Szoknyák

mango 2012 fall-winter





Ruhák

mango 2012 fall-winter





Nadrágok

mango 2012 fall-winter





Táskák

mango 2012 fall-winter





Cipők-Csizmák

mango 2012 fall-winter





Kiegészítők-Ékszerek

 
mango 2012 fall-winter




Mit szóltok ehhez a kollekcióhoz? Melyek a kedvenceitek? Melyik márka üzleteiben vásároltok leggyakrabban? :)



Megjegyzések

  1. Nagyon tetszik ez a márka, viszont nincs túl sok cuccom tőlük. Amik igazán tetszenek, azok a kardigánok, kabátok, és a szoknyák!

    VálaszTörlés
  2. Nekem a gatyáik jönnek be a legjobban

    VálaszTörlés
  3. nekem is nagyon tetszik, bár van egy két érdekes darab :p

    VálaszTörlés
  4. Vannak a kollekcióban olyan darabok amik tetszenek, de a márka árfekvése miatt nem az én márkám. Egyre inkább átszokok a kínaira :( Ha nem az akkor általában C&A

    VálaszTörlés
  5. Hát van egy két dolog ami tettszik :)

    VálaszTörlés
  6. Mangótól nekem is inkább a kabátok és a kardigánok tetszenek, de mivel sokba kerül, nincs tőlük sok cuccom!!
    de szépek!!

    VálaszTörlés
  7. A kabátok nagyon jók de nincs MNG-s cuccom mert drága!A preferált üzletek H&M, C&A és a márkás turkálók!!

    Emmi

    VálaszTörlés
  8. Két nadrágom mangoból van kb. 4-5 évesek és még mindig egész jó állapotba vannak.:) Mostanába nem szoktam náluk vásárolni...

    VálaszTörlés
  9. A nacik közűl tetszik pár darab. De mivel sem árban nem az én világom, és általában nem szoktak tetszeni a cuccaik, így máshol vásárolok.

    VálaszTörlés
  10. A pulcsik és a kardigánok nagyon tetszenek, de sajnos nekem túl drága...:(

    VálaszTörlés
  11. Nekem is a nadrágok tetszenek a legjobban. Jó lett ez a kollekció, de nem szoktam tőlük vásárolni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)