Mini Haul






Mivel a Glam napokon nem tudtam fekete tust venni, így újfent elindultam beszerzőkörútra. Végül a Catrice filces tusa jött velem haza, mert a Carbon Black tusukat imádtam és úgy döntöttem kipróbálom a sima feketét is. Majd meglátjuk ez is szerelem lesz e. :)

A másik zsákmány a C&A-ból van egy nyaklánc, amin kövek, fa gömböcskék, egy rojtos kis dsz és falevelek vannak. Maga a lánc arany színű és zöld bőrrel kombinált. Nagyon édes darab és régóta szerettem volna valami ilyesmit, habár nem vagyok nagy ékszeres.

Ti mit vettetek legutóbb? :)

Megjegyzések

  1. de szép nyaklánc!
    A tusuról lesz poszt?

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép a lánc :)
    és esetleg valami poszt a filces tusokról tényleg hasznos lenne :D vagy teszt erről :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon édes a nyaklánc! Erről jut eszembe én legutóbb nővéremnek a névnapjára vettem egy csuda szép szitakötős nyakláncot :p

    VálaszTörlés
  4. Szépek!! A tusra én is kíváncsi vagyok. Örülnék neki én is, ha lenne róla bejegyzés! :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép a nyaklánc :)

    VálaszTörlés
  6. De tuti az a nyaklánc!!!
    Legutoljára egy "névtelen" hármas szemhéjfestéket ami a víz árnyalataiban pompázik!

    Emmi

    VálaszTörlés
  7. Én legutob egy astor pasztel lila körömlakkot vettem.A tus engem is érdekelne.:)

    VálaszTörlés
  8. Jó, igazi őszi darab. Tetszik

    VálaszTörlés
  9. Az a nyaklánc nagyon bejövős! :)

    VálaszTörlés
  10. A nyaklánc nagyon tetszik! :) Én legutóbb Tally-ból vettem egy virágos gyűrűt, ami 1000 Ft-ra volt leárazva! Imádom! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)