NOTD - Őszi levelek

A sárgából aranyba, narancssárgába és vörösbe forduló őszi levelek inspirálta ombre körmöket szerettem volna készíteni. :)


Ilyen eredményre vágytam.






Azt hiszem nagyrészt sikerült visszahoznom ezeket a színeket. Sárga, narancs és piros lakkot használtam hozzá.

Nektek tetszik? Ti most milyen színt viseltek a körmötökön? :)

Megjegyzések

  1. nagyon szép lett. most éppen nincs kifestve a körmöm ^^

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik. Szép lett a lakkozás is. Magamon még mindig nem barátkoztam meg az ombre lakkozással. Most nincs éppen semmi a körmeimen, majd délután hajmosás után tervezem a lakkozást, de még nem tudom, hogy milyen lesz

    VálaszTörlés
  3. tényleg nagyon gyönyörű :) szeretem az ombre lakkozást :)

    VálaszTörlés
  4. Pont ma mostam le a körmeimet, nekem is ombre-ra voltak kifestve.. :)
    Nagyon tetszik, lehet, hogy kipróbálom!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett :)) nekem most lilák a körmeim :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett. Most csak körömerősítő van a körmömön de holnap tervezem a lakkozást.:)

    VálaszTörlés
  7. de szép lett!!nagyon jó színek:) őszii:) szeretem az őszt!!de ma már esik a hó:)

    VálaszTörlés
  8. most uncsi paszteles barnát _)

    VálaszTörlés
  9. nagyon szép, nekem mst szürkék a körmeim .. tükrözik a mostani napjaim .. :/

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)