Rossmann akciók + Új videók az oldalon

Ismét szuper akciók vannak a Rossmann-ban 19.-ig. Itt találjátok a teljes katalógust. Én csak néhány dolgot emeltem ki, de rengeteg szuper terméket akcióztak le most is, érdemes hozzájuk benézni.

  • Nivea termékek 
  • Max Factor alapozók, púderek, szempillaspirálok 
  • Astor rúzsok és lakkok
  • Miss Sporty pirosítók és lakkok 
  • NYC termékek (Alapozó, spirál, tus, stb) 
  • Rimmel spirálok, alapozók, korrektorok
  • Maybelline BB Cream, spirál, púder
  • Essence szájfények 
  • Sminktükör 
  • Parfümök (Tom Tailor, Mexx, Christina Aguilera, stb) 
  • Garnier arckrémek 
  • Dermofil paszta pattanásos bőrre
  • Neutrogena termékek 
  • Tetesept fürdősó 
  • Dove termékek 
  • Garnier hajfestékek
  • Remington hajvasaló (4000Ft) 
  • Ékszertartó, cipőtároló, ruhatároló
  • Illatos gyertyák 
  • Gárdonyi teák 
  • Bio Gránátalmalé 
  • Hair Clinic kapszula
  • Biovanne szépségvitamin 
  • Aloe Vera termékek 
  • Aromax illóolajok
Kinéztetek valamit?Ki szoktátok használni ezeket az akciókat? :)

Új videók az oldalon:
  •  Az első videóban Nina Dobrev Vámpírnaplókbeli karakterének Elena Gilbertnek a sminkjét készíti el Julia. 
  • Utána megtanulhatjátok hogyan lehet egyszerű, visszafogott nappali sminkből villámgyorsan bulizós, dögös sminket varázsolni. Szuper ötlet ha munka után hazaérve csak pár perced van elkészüli a csajos estédre vagy egy buliba. 
  • Ezután egy elegáns sminket láthattok, ami ajakhangsúlyos. 
  • A következő smink egy szemhangsúlyos, igazi bulismink, sok-sok csillogással. 
  • A következő két videóból Audrey Hepburn sminkjét és frizuráját tanulhatjátok meg elkészíteni. Szuper jelmez lehet Halloween-re ha klasszikusra akarjátok venni a figurát. ;) 
  • A soron következő videóban egy cuki, őszies baglyos körömdíszítést tanulhattok meg. Nagyon egyszerű, csak egy pasztellzöld, barna és egy fehér lakk kell hozzá. 
  • Ha lejjebb tekertek, megtaláljátok a Halloween videókat. Elsőként egy kalózos smink és jelmez ötlet videót láthattok. 
  • Ezután egy klasszikus sminket tanulhattok meg, ami szuperül mutat egy álarccal. 
  • Végül pedig megtanulhatjátok hogyan készül az erdei tündérek sminkje. 
Remélem hasznosnak találtátok a videókat! Melyik a kedvenceket? :) 

Megjegyzések

  1. videók jók, meg is nézem most őket!!
    Néztem a Rossmann akcióit amit most sztem venni fogok Miss sporty körömlakk és NYC termékek, azt még nem tudom melyik,de lehet a spirál.:)

    VálaszTörlés
  2. Nincs a közelünkben Rossmann ugyhogy nem érint sajnos, pedig jó lenne ha lenne.

    VálaszTörlés
  3. a halloweeni sminkeket néztem meg :DD

    VálaszTörlés
  4. Én mindig megnézem a Rossmann akciós újságot, ha esetleg épp akciós valami, amire szükségem van, ehhez igazítom a vásárlást

    VálaszTörlés
  5. Most a Glamour napok alkalmával költekeztem rendesen szóval nem tervezek kiadást, most kihagyom az akciót is.

    VálaszTörlés
  6. én is láttam már az akciós újságot, de azt hiszem, most nincs nagyon szükségem belőle semmire

    VálaszTörlés
  7. most nekem se kell semmi úgy érzem

    VálaszTörlés
  8. a halloweeni sminkek tetszenek meg a baglyos körömdíszítés :)

    VálaszTörlés
  9. Egy Rimmel alapozót vettem.:)

    VálaszTörlés
  10. A Maybelline BB krémet szeretném kipróbálni de lecsúsztam az akcióról...
    Az erdei tündér smink tetszett a legjobban:)))

    Emmi

    VálaszTörlés
  11. Én szeretem a Rossmann akcióit, legutóbb is kihasználtam az akcióit! :)

    VálaszTörlés
  12. Én néhány essence termékre csaptam le! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)