Beszáradt tus és szempillaspirál megmentése + Csillámos-Pelyhes lakk lemosása

Lány ismerősökkel beszélgetve többektől is hallottam hogy félig lévő zselés tusokat és új (újonnan vett de az üzletben kitudja mennyi ideig tárolt) spirálokat kellett kidobniuk mert beszáradtak. Én is küzdöttem a zselés tusaimmal, mivel az állaguk gumiszerű és csomós lett, de nem dobtam ki őket, mondván csak kitalálok valamit a megmentésükre. :)

Külföldi blogokon és youtube-on nézelődve találtam pár roppant egyszerű ötletet amit most meg szeretnék osztani veletek, mert nekem bejöttek. :)


1. Zselés tus

Azt előre leszögezném hogy ezekkel a tippekkel sem lesz olyan minden termék mint új korában, de használhatóvá válnak, vagyis nem kell őket kidobni.
  • Tedd a pici tégelyt a radiátorra vagy kályhára legalább fél órára. Ezalatt megolvad annyira hogy tudod használni. 
  • Ha sietsz akkor a mikróba is beteheted, de ezt csak akkor alkalmazd ha a tégely üveg és nincs benne fém. A matricákat is szedd le róla. A kupakot is vedd le. 10-15mp elég, függően a mikród erősségétől.
Tapasztalatok: Nekem bevált, a tus majdnem visszanyerte eredeti állagát és két napig olyan is maradt.
Hátránya: Nekem Essence tussal 2 naponta el kell végeznem a rituálét.


2. Szempillaspirál-Folyékony tus

  • Tedd őket 20 percre egy forró vízzel teli pohárba. 
  • Itt is alkalmazhatod a radiátoros kályhás trükköt, de arra azért ügyelj hogy ne legyen túl forró a fűtőtest, tehát ne olvadjanak meg. 
Tapasztalatok: Maybelline spirállal próbáltam ki és lényegesen jobb lett a festék állaga. Egy hete próbáltam ki és nem sűrűsödött vissza a festék.
Hátránya: Én nem tapasztaltam negatívumot. :)


3. Csillámos-Pelyhes lakk eltávolítása

Mostanában rákaptam a csillámos-pelyhes lakkokra, amikkel eddig love-hate kapcsolatban voltam, mivel gyönyörűek de egy rémálom leszedni őket. Viszont találtam egy szuper ötletet arra, hogy hogyan lehet súrolás, kapargatás nélkül megszabadulni tőlük.



Tapasztalatok: Nekem bejött, tényleg leszedte a lakkot. :)
Hátránya: Semmivel sem gyorsabb mint a súrolás, viszont nem karistolja össze a körmöd, de utána alaposan be kell krémezni a kezed, mert a lemosó kiszáríthatja.

Remélem hasznosnak találtátok ezeket az ötleteket és nektek is bejönnek majd! :) 

Megjegyzések

  1. Köszi a tippet a tusokhoz és spirálokhoz, még nincs beszáradva egyik sem szerencsére, de így legalább nem is lesz gond, ha mégis beszárad :) A körömlakkosat ismertem, én is nagyon utálom a lemosást :s :D

    VálaszTörlés
  2. Az Essence zselés tusom nekem is kezdi megadni magát. :-) A mikros ötlet nagyon jól hangzik, egyszer, gyors! :-)

    VálaszTörlés
  3. még a tusnál nem tapasztaltam, hogy beszáradt volna, csak spirálnál, de de kifogom próbálni, hátha használható lesz még! a körmös megoldás tényleg jó:D

    VálaszTörlés
  4. Szuper ötletek! :) A körömlakklemosósat már ismertem.
    A tusosra kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés
  5. Szuper ötletek. Kár, hogy éppen múlt héten dobtam ki a beszáradt spirálomat :( :D

    VálaszTörlés
  6. Köszi a tippeket, a lakkosat már én is ismertem, de mindenképpen hasznos volt mindegyik :)

    VálaszTörlés
  7. Szerencsére még nem száradt be szempillaspirálom, se tusom de köszi az ötleteket.:) A csillámos lakk eltávolítást ismerem és tényleg szépen leszedi a lakkot.

    VálaszTörlés
  8. örülök a lakkos megoldásnak, mert én is kerültem az ilyen pelyhes, csillámos lakkokat a macera miatt :)

    VálaszTörlés
  9. A szempillaspirálosat lehet, hogy kipróbálom, nemrég száradt egy kicsit be a manhattan-es spirálom:)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó tippek, köszi :)
    Én is úgy vagyok a pelyhes-csillámos lakkokkal, hogy nagyon tetszenek, imádnám őket, de utálom lemosni még a sima lakkokat is nem hogy azokat :S Én van mikor lereszelem inkább őket. Hobbiból néha szoktam körmöt építeni, így van elektromos reszelőm, jobb mint a vakargatás :D

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó kis tippek ki fogom próbálni őket! :) Kösszi :)

    VálaszTörlés
  12. Szupi ötletek! Szerencsére eddig még nem száradt be nálam semmi sem, de ha egyszer mégis, tuti kifogom próbálni! :)
    Viszont anyunak jól jön, mert neki van ami beszárad.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)