Fashion Art

punk party



Ez a szett különleges, mivel a saját szilveszteri szettem alapján készítettem el. :)

Ti mit viseltek ma este? :)

Megjegyzések

  1. Nagyon tetszik a flitteres szoknya és a gyűrű. :) Én se leszek ma este olyan színes egyéniség...csak fekete nadrág, mellény és fehér strasszos felső. Inkább a smink lesz színesebb. :)

    VálaszTörlés
  2. A flitteres szoknya tetszik, a többi nem. Még nem tudom miben leszek, de mindenképpen színesben. :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik a flitteres szoknyaaa :))
    jó lenne most szilveszterre... :(

    VálaszTörlés
  4. egyszerű,mégis vad :) én most nem öltöztem ki,itthon pihi-szilvesztert tartunk a barátommal :)

    VálaszTörlés
  5. csini! :) én egy fekete szoknyát, fekete harisnyával és szürke trikóval :D

    VálaszTörlés
  6. A flitteres szoknya nagyon tuti :)

    VálaszTörlés
  7. A Jeffrey Campbell cipő egy állom.:))

    VálaszTörlés
  8. Kegyetlen az a cipő. :D De azért felpróbálnék egyszer egy ilyet. Fura lehet benne járni a teli talpúm után.

    VálaszTörlés
  9. a felső nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)