NOTD

Az új szerzeményeimmel készült ez a mű. :) Nekem nagyon tetszik, mert visszafogott de mégis van benne egy kis extra. :)


Essence Nude Glam "01 Hazelnut Cream Pie" és Nail Art Speacial Effect Topper "08 Night In Vegas" Mindkettő kifutó termék, szóval ha valakinek megtetszett ez a köröm, akkor most akciósan szerezheti meg a "hozzávalókat". :)


A Nude Glam lakk szépen fed, két rétegben tökéletes és nem is csíkoz. Az ecsettel könnyű bánni, egyáltalán nem kentem össze magam. :)


Csilli-villi :)

Mit szóltok ehhez a kombinációhoz? :) Ti milyen lakkot viseltek most? :)

Megjegyzések

  1. Szintén nude. :))
    A cookies and cream van a körmömön, imádom!

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép :) most csak körömerősítő van a körmeimen.

    VálaszTörlés
  3. Night in Vegas csak rózsaszínes-lilás alapon. Nude-dal is ki fogom próbálni, köszi a tippet. :)

    VálaszTörlés
  4. A nude szín nem tetszik, mert nem szeretem a nude színeket, viszont a fedő lakk nagyon tetszik! :)))
    Én most fekete alapon apró arany csillámosat kentem fel. :)

    VálaszTörlés
  5. Húú, nagyon jól néz ki,nekem is megvannak ezek a körömlakkok, nemsokára szerintem én is elkészítem magamnak! : )

    VálaszTörlés
  6. Szép,egyszerű,de különleges :)

    VálaszTörlés
  7. jól néz ki :)
    nekem most nincs kifestve a körmöm, nem igazán volt időm vele foglalkozni :/

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)