NOTD - Polka Dot

Ebben a csúnya, havas, egyáltalán nem tavaszias időben valami extra videóm körömfestésre vágytam. Így született meg ez a pöttyös köröm. :)


Alapnak két Catrice lakkot használtam. A pöttyökhöz mindenféle színes lakkok közül válogattam.


Egy hullámcsat lekerekített végével vittem fel a pöttyöket, próbáltam különböző méretűekre formázni őket.


Szerintem nagyon édes lett, biztosan ki fogom még próbálni fekete, menta és sárga alappal is. :) Nagyon egyszerű volt megcsinálni, pedig én igazán nem vagyok egy nagy körömdíszítő-zseni. :D

Mit szóltok hozzá? Szeretitek a pöttyös mintát? :)

Megjegyzések

  1. Korábban én is csináltam ilyet,de a tied jobban néz ki!!
    Én csak egy nude alapra raktam színes pöttyöket ami miatt kevésbé "színes" az összkép. Az én pontozóm egyébként egy gombostű:))
    Ilyen lett az enyém:

    http://bizsumania.blogspot.hu/2013/03/notd-pottyos-kormos.html

    VálaszTörlés
  2. de aranyos kis húsvéti mani lett :)

    VálaszTörlés
  3. igazi húsvéti manikűr lett, nagyon cuki :)

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon cuki lett, imádom a pöttyöket. :)

    VálaszTörlés
  5. Ez a mani nagyon kis csecse lett:)

    VálaszTörlés
  6. De kis édes lett, nekem húsvéti is :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)