A nap szettje

A napi cukiság rovatban láthatott kalaphoz hasonlót illesztettem be ebbe a romantikus, nőies, de kényelmes szettbe, Hétvégi programhoz, randira, családi ebédre szerintem tökéletes. :)

floral romance



Szerintem minden romantikus lelkületű leányzó ruhatárába kell legalább egy virágos szoknyácska. Egy ilyen pörgős, térdig érő darab igazi aduász, hiszen teltebb alakú lányoknak is jól áll. Mivel az időjárás eléggé változékony, szeszélyes április lévén, egy könnyű kis harisnya még elkelhet a szoknya alá. Én egy sima fehér basic felsőt választottam a szettbe. Ez az a fazon ami alá a legjobb ha keresztpántos melltartót veszel, vagy a levehető pántos melltartó pántjait keresztezed. Sokkal igényesebb így, mint a kikandikáló pánttal. Egy könnyű kis kardigán vagy egy krémszínű, esetleg barna bőrkabát tökéletes választás a szetthez. Én egy masnis balerinát képzeltem el az összeállításba, de alacsonyabb termetűek egy platform talpú cipellőt is bevállalhatnak. A szegecses díszítésű krémszínű táska egy kis vagányságot visz a szettbe. Kiegészítőnek egy pillangós gyűrűt és egy tüskés picit etnikus hatású fülbevalót képzeltem el a ruhákhoz. Ráadásul pedig itt a cuki, de mégis vagány kalap. :)
A parfüm milyen más illat lehetne, mint valami virágos kompozíció? :) Végezetül itt egy egyszerű de nagyszerű körömdíszítés. Válassz egy vintage rózsaszín alapszínt. A körmeid végére pedig lila csillámos lakkal fess, úgy hogy közvetlenül a végekre kend a lakkot, ami pedig az ecseten marad, azzal haladj felfelé. Így az alapszínből átmenet lesz az enyhén csillámosból a durván csillámosba. :)

Style:
  • Szoknya: F&F
  • Top: Tally Weijl 
  • Kardigán: Orsay
  • Cipő: Deichmann
  • Táska: Mango 
  • Kalap: Pimkie
  • Fülbevaló: Bershka
  • Gyűrű: Bijou Brigitte
Beauty:
  • Parfüm: Moschino "Pink Bouquet" 
  • Alaplakk: Catrice
  • Csillámos lakk: H&M 
  • BB Krém: L'Oréal 
  • Korrektor: NYC 
  • Púder: Astor
  • Pirosító: Essence
  • Világos mono szemhéjpúder: Catrice
  • Trio szemhéjpúder: Rimmel 
  • Fekete mono szemhéjpúder: Maybelline 
  • Szemceruza: Rimmel 
  • Zselés tus: Catrice 
  • Szempillaspirál: Catrice
  • Liptint: Essence
Ehhez a szetthez szerintem jól illik egy lila füstös szem. Ha nem szereted a ragacsos szájfényeket és rúzsokat, akkor kísérletezz az ajakfilcekkel és liptintekkel. Ezek anélkül adnak színt az ajkaidnak hogy ragacsossá válnának tőle. Szeles időben extra praktikus. :)

Ti milyen frizurát készítenétek ehhez a szetthez? :) Ha már itt tartunk! Tetszik nektek ez az összeállítás? Gyerünk csajok, tessék kommentárt írni! :P 

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)