Hírek

A hír rovatot ezúttal is a Rossmann akciókkal kezdjük. :) A teljes katalógust itt találjátok, de természetesen most is van néhány dolog, amit én külön kiemelnék.

  • 25% minden Gliss Kur termékre
  • Essence Stay All Day alapozó, korrektor
  • Astor rúzsok és szemhéjtus
  • Rimmel körömlakkok
  • NYC francia manikűr lakk, mono szemhéjpúderek
  • Miss Sporty körömápoló lakk és duo szemhéjpúder
  • May Factor Facefinity alapozó, Creme Puff púder, szájkontúr és rúzs 
  • L'Oréal False Lash Wings-hez ajándék szemceruza 
  • Christina Aguilera parfüm 
  • Himalaya Herbals arctonikok, arctisztító tejek és testápolók
  • Nivea csomagok 
  • L'Oréal arckrémek 
  • Dermofil paszta pattanásokra
  • Sunfleur termékek 
  • L'Oréal Sublime Mousse hajfestékek
  • Garnier Color Sensation hajfestékek
  • Schauma termékek 

Talán tudjátok hogy május 10-12.-én a Joy magazin kuponjaival vásárolhattok kedvezményesen. A kuponokat a májusi számban találjátok.
Egy kis ízelítő a választékból:

Bagatt
C&A
Camaieu
Devergo
Douglas
Estée Lauder
F&F
Fa  (DM)
Garnier Ambre Solaire 50% (DM)
Garnier Hajfesték 30% (Rossmann)
Gas
Hervis
Himalaya Herbals (Rossmann)
L'Oréal Elséve 25% (DM)
L'Oréal arcápolás 25% (DM)
L'Oréal smink 50% (Müller)
L'Oréal hajfesték 25% (DM)
Maybelline 50% (Rossmann)
Mayo Chix
Missy
Müller
Nivea 20% (Rossmann)
Playersroom
Reno
Retro
Springfield
Tally Weijl
Triumph



Új videókat is láthattok az oldalon, ezekről is írnék egy kis kedvcsinálót. :) 
  • Alkalmi smink ami minden ruhához illik - Nehéz olyan bombabiztos alkalmi sminket találni amit bármilyen elegáns alkalomra bármilyen rucihoz fel lehet dobni. Julia által most megtanulhatunk egy ilyet. :) 
  • Hétköznapi smink - Tanya Burr sminkes hétköznapi sminkje. :) 
  • Selena Gomez MTV Movie Awards-os frizurája - A frizura amit mindenki imádott. Nem olyan bonyolult mint amilyennek tűnik. :P 
  • Pöttyös ombre köröm - Cuki és egyszerű mani tavaszra. :) 
  • 1 ruha 5 módon viselve - Egy kényelmes pólóruha 5 különböző outfitben. :) 

Végezetül pedig egy kis sneaky peaky arról hogy milyen bejegyzések várhatóak az elkövetkező napokban. 

- Fogyi projekt 2. rész
- Tavaszi outfit
- Meet My Dogs: a kutyusaim
- Weekly Inspiration
- Maybelline Dream Fresh BB krém teszt
- Könyvajánló
- Tavaszi dekorációs tippek 2.
- Food Diary avagy mit eszek
- Smink újdonságok
- Tally Weijl tavaszi kollekció darabjai
- A szokásos rovatok: A nap szettje, Fashion Art, NOTD, 1 ruha 2 stílus, Copy Cat, Her Style, Weekly Inspiration


A kérdéseim a következők:
Készültök Joy napokra? Ha igen mit szeretnétek venni?
Melyik a kedvencetek az új videók közül?
Melyik bejegyzést várjátok leginkább?



Megjegyzések

  1. Szeretem ezeket a bejegyzéseket, én magamtól soha nem nézek Rossmann-magazint, mindig tőled navigálok el az oldalra :) A Joy-kuponok közük az F&F az, aminek igazán örülök

    VálaszTörlés
  2. Az F&F kuponnak én is nagyon örülök :-)
    No meg jön még egy Maybelline Color Tattoo hozzám, azt hiszem :-D
    A kutyusaidra nagyon kíváncsi vagyok! ;-)

    VálaszTörlés
  3. A Glamour-napokon szerettem volna megvenni a Maybelline zselés tusát. Feketét szerettem volna, de csak barna volt, így nem vettem. DE!!! Mivel azóta többször keltem fel és feküdtem le úgy, hogy azt járt az eszemben, hogy de buta vagyok, hogy nem vettem meg, így veszek egy barna Maybelline tust a Rossmannban, meg egy feket L'oreált a Müllerben :) Az F&F-nek örültem nagyon én is. :) Rihákat is szeretnék venni, de mivel nincs olyan ruhadarab amire azt mondanám, hogy van elég, így bármi jöhet ai megtetszik :)
    Várom nagyon a fogyi-project 2-t :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)