NOTD - Strawberry Bubblegum

Nem vagyok a Lovely legnagyobb rajongója, de amikor megláttam ezt a lakkot, nem tudtam ellenállni neki. Régóta kerestem már egy ilyen babarózsaszín árnyalatot, és ez az arany csillámokkal tökéletes választásnak tűnt. :)


Nagyon tetszik ez a szín, olyan epres rágó, málna shake árnyalat. :)


Az arany csillámok is gyönyörűen érvényesülnek benne.


A tartósságát tekintve jobban szerepelt mint vártam, 4-5 nap után kezdett csak kopni. Két rétegben tökéletesen fed. A száradási idő picit necces én fél órát vártam a második réteg után.


Összességében nagyon tetszik ez a lakk, biztosan sokszor fogom viselni idén tavasszal és nyáron. :)


Mit szóltok hozzá? Mi a véleményetek a Lovely lakkokról?

Megjegyzések

  1. Szerintem meseszép ez a lakk! :-)

    VálaszTörlés
  2. na most bànom hogy nem vettem meg :(:((
    nagyon szèp szine van

    VálaszTörlés
  3. Most, hogy le van árazva, vettem kettőt egy piros csillámosat, és egy sellőszínűt. Meg néhány hete egy korallt egy feketét és egy rózsaszínt. Még csak lábon próbáltam, de kedvelem őket.

    VálaszTörlés
  4. Nekem ugyan ez a lakk van meg és imádom! :)))

    VálaszTörlés
  5. Sellőszínű? :D Erről mesélnél bővebben? :) :P

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép, a virágos kép cuki! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)