Kommentáros-játék Eredményhirdetés

Sziasztok! :)

Összesen 4-en jelentkeztetek a játékra, amit picit sajnálok. 27.-én éjfélig lehetett játszani, vagyis a játék meghirdetése után kommentárokat írni minden bejegyzéshez, ami legalább három szó kell hogy legyen.
Szőrös szívű voltam, hiszen az utolsó bejegyzés után még 1,5 nap volt a kommentárok megírására, pótlására.
Sajnos a négyből két leányzónál találtam olyan bejegyzést, ahová nem írtak. Előfordul hogy a rendszer nem küldi el a kommentárt, ezért érdemes átnézni őket.
A harmadik kis muskétásom pedig sajnos lecsúszott a határidőről és utólag írta be a kommentárokat.

Viszont volt valaki, aki szorgalmasan, ügyesen írt mindenhová és betartotta a határidőt is, ezért őt illeti a jutalom.

Ő pedig:

cs.szandraa

Gratulálok! :) Kérlek írj egy emailt a címeddel, ahová küldhetem a nyereményed.

A többieknek pedig köszönöm a részvételt, hamarosan lesz még lehetőség nyerni, illetve ahogy ígértem lesz majd olyan nyereményjáték, ahol YC tartot lehet majd nyerni. :)

Kellemes Napot mindenkinek! :)

Megjegyzések

  1. hát ezt álmomban sem gondoltam volna, hogy egymás után kétszer is én nyerek :)
    nagyon szépen köszönöm! :))

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok Szandra! én próbáltam minden bejegyzéshez írni! Köszi azért a játékot!

    VálaszTörlés
  3. Judit, sajnos az őszi must have listás cikknél felejtettél el írni. Remélem azért legközelebb is megpróbálod majd. :)

    VálaszTörlés
  4. Végülis ez egy játék volt és én így fogtam fel egyet hagytam ki majd legközelebb figyelek, *-* Köszi azért a játékot élveztem.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)