Nyereményjáték Emlékeztető (Nem számít bele a nyereményjátékba)

Sziasztok! :)

Holnap éjfélig tudtok részt venni a nyereményjátékban, amiről itt mindent megtudhattok.
Buzdítok mindenkit, hogy csatlakozzon, mert sokkal-de sokkal nagyobb az esély a győzelemre, mint pl. egy olyan játékban, ahol igaz h csak 1x kell kommentárt írni, de akár 100-an is jelentkeznek érte. Holnap éjfélig bőven lesz időd bepótolni a kommentárokat, az utolsó bejegyzés holnap délben esedékes.
Én nem hiszem, hogy olyan nagyon megerőltető lenne bejegyzéseként három szót írni, legtöbb esetben elég ha a bejegyzés végén lévő kérdésre válaszolsz. Aki erre sem képes, az reménykedjen, hogy más nyereményjátékokban a több száz közül ő nyer. :P

Sok szerencsét mindenkinek! :)

Megjegyzések

  1. én amúgy tényleg nem értem, mért csak négyen jelentkeztünk, szokatlan az előzőkhöz képest, pedig a nyeremények most is fantasztikusak, igaz meg kell "dolgozni" értük, de hát nem várhatjuk el, hogy csak úgy az ölünkbe pottyanjanak, és nem is valami eget rengető dolgot kell csinálni, ahhoz hogy játékba szálljon az ember értük :))
    de már várom a sorsolást, mondjuk nem sok esély van rá, hogy egymás után kétszer nyerjek :P

    VálaszTörlés
  2. Így van, meg aztán a aki a kicsinek nem tud örülni, az a nagyot meg sem érdemli.

    VálaszTörlés
  3. Én nem jelentkezem, mert jelenleg egyik termékre sincs szükségem (és ez részemről nem a termékek leminősítését jelenti!), így több esély van rá, hogy olyanhoz kerül, akinek most nagyobb haszna lenne bennük. :)

    VálaszTörlés
  4. Gyerekek! Mi értelme itt minősítgetni a többi embert? Aki akar játszik, aki nem, az pedig nem...

    VálaszTörlés
  5. félreértés ne essék, én nem kívántam senkit leminősíteni, én csak általánosságban megjegyeztem, hogy a játékban valók létszáma mennyire lecsökkent :))
    így van, mindenki maga dönti el :)
    de akkor elnézést kérek, ha valaki ezt magára vette :))

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Én is csak azt tudom mondani, mint az egyik előttem lévő: már rendelkezem nyereményjáték termékeivel, igy gondoltam nyerjen inkább olyan akinek tényleg nincs ilyesmije és tetszik neki :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)