Weekly Inspiration

Hozzátok megérkezett a tél? Hófehér, törékeny álomvilággal, jégvirágos ablakokkal, friss hóillatú levegővel, átfagyott ujjakkal, csálé hóemberekkel, forró kakaóval, hógolyócsatával, forgalmas madáretetővel, a hólapátolás hangjával és a csendes, titokzatos-fehér erdőkkel?
Hozzánk egyenlőre csak a hideg jött meg, amit szívesebben elcserélnék néhány havas napra, habár ha őszinte akarok lenni, akkor most már lemondtam volna az egészről. :D De sebaj, mindennek nézzük a jó oldalát. ;)
Ahhoz pedig, hogy jól induljon a hét, hoztam néhány képet, a reggeli kávétok-teátok mellé. :) 


 Hógolyózáshoz sosem lesz az ember túl öreg. ;)


 Csodás outfit. Eddig eszembe sem jutott így viselni ezt a cipőt, de lehet, hogy összedobok egy hasonló outfitet a hétre. :)


 Azt hiszem ez a mani igazán passzol a mostani időjáráshoz. :)


 Finom, egészséges reggeli. Innét is kitartást kívánok azoknak, akik az új évvel fogyókúrába kezdtek. :)


 Ami melegen tart...


 De jó lenne itt sétálgatni. :)


 Fahéjas csiga vaníliaöntettel. Ha nagyon szarul indul a hét. ;)


 Szerintem mindenki olyan spirálról álmodik, ami ilyen pillákat varázsol. :)

 

 Melyiket választanátok? :)


 Itt sétálni... *.*


 Ez valami csodás! :)


 Gyönyörűek! ^^


 Erről a csodás fonatról a Frozen jutott eszembe. Olyan cuki az a mese. :)


 Csodás! :)


Ki ne örülne egy ilyen palettának? :P


 Gyönyörűséges smink! :)


 Ez a ruha egy álom! :)


 A Zara-ban csodás ékszereket lehet kapni. :)

 

 Ezt a gyűjteményt szerintem sokan elfogadnék gondolkozás nélkül. Én tutira! :)


 Nehéz lenne választani ugye? :)


 Ki imádja még a Disney meséket? :) A hercegnő és a béka nekem annyira nem tetszett, de az összes többit imádom. Az abszolút kedvencek a Szépség és a szörny, Alice Csodaországban és a Mary Poppins, amit minden karácsonykor megnéztünk a nagypapámmal gyerekkoromban. :)


 Megfogadandó. ;)


Szerintem nem túlzok ha azt mondom, hogy ez a táska olyan a divatőrültek számára, mint egy sminkőrültnek a Naked paletták, vagy egy borkedvelőnek egy Cháteau Lafite Rothschild.


 Néha olyan jó lenne, ha Puszedli kisasszony még mindig ilyen kis apró szőrgombóc lenne. :)


Ok, instant szívmegállás. :D 


Szép Hetet Mindenkinek! :)

Melyik a kedvenc képetek? :)

Megjegyzések

  1. Ööö. hány YC-illatot választhatok? :-D A táska tényleg csodaszép, és köszönöm az utolsó képet, szuper napindító :-)

    VálaszTörlés
  2. Robert <3
    Nagyon szép képeket válogattál össze, nálunk még mindig semmi hó nincs :(

    VálaszTörlés
  3. A hangulatot nagyon eltaláltad, szuper képek! Mind lementve :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a kis szörcsomót most úúúgy, de úgy megnyunyorgatnám :) Akarok egy cirmos cicát !
    Mindenkinek szép hetet ! ;)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó képek :) A térdzokni úgy ahogy van kell a mamusszal. Sajnos nálunk is csak a -10 fok játszik, de hó meg sehol :/

    VálaszTörlés
  6. Nálunk (Pécs) volt már egy kisebb hóvihar,hideg is van, vastag hó, tükörjég szinte minden úton. Szarrá lehet fagyni, de azért nem rossz :).
    Szép hetet!

    VálaszTörlés
  7. Nekem egyáltalán nem hiányzik már a hó. :D
    Csodás az outfit és a mani irtó cuki. :) A zokni ♥
    Gyönyörű szempillák.
    Én szeretem a Hercegnő és a békát is. Rengetegszer láttam már. :D

    VálaszTörlés
  8. Tök jók a képek! Leginkább az első hószives tetszik :) majd lehet én is gyúrok egyet a nap folyamán :D

    VálaszTörlés
  9. Az első pár képnél még próbáltam megjegyezni ,hogy melyikeket szeretném kiemelni, hogy mennyire csodálatosak, aztán feladtam, mert gyönyörűek egytől-egyig :) A mani meg végre aktuális :D

    VálaszTörlés
  10. a szoba és a pillák aahw kategória ! na és a cica :P
    szuper képek !

    VálaszTörlés
  11. A spirálos, a fonatos és a Disney-s képek a kedvenceim :)

    VálaszTörlés
  12. Én nem hógolyózni szoktam, hanem a nagyobb, összeállt darabokat választom inkább :D
    Az outfit szuper, ahogy a manik is!
    Nyami a fahájas csiga, kipróbálom majd egyszer így :) Olyan spirál meg jöhetne, ami ilyen pillát kreál! :D
    A rúzsok közül talán a jobb szélső tetszik legjobban, az a nappali meg *.*
    A farkasokat megsimogatnám :)
    A paletta és a smink is csodás! Az a ruha meg tényleg egy álom *.*
    Pulcsik, gyertyák, mesék mind jöhetnének!
    És a legjobb dolog az egész válogatásban: Hermes! Egy csoda!
    A kiscica és Robert is cukik! :D

    VálaszTörlés
  13. Yankee Candle.*-*
    A körmök csodaszépek.:)

    VálaszTörlés
  14. A fonatról nekem is a Jégvarázs jutott eszembe. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)