Style of the Week - Spring Fashion

SOTW



A hét stílusának a tavaszi holmik áradatát választottam. Annyira, de annyira jó érzés, hogy többen is kérdeztétek mikor lesz fent a blogon a tavaszi trendes, tavaszi must have és wishlist bejegyzés. :) Nagyon örülök neki, hogy szeretitek ezeket a fajta cikkeket.
A tavaszi trendes bejegyzés már készül, de nyilván ez egy elég hosszú és sok munkával íródott/szerkesztett bejegyzés. Viszont azt megígérhetem, hogy még a héten felkerül az oldalra és utána az összes többi is. :)
Térjünk vissza ehhez a cikkhez. :) Ki ne szeretné elpakolni a téli holmikat és elővenni a tavaszi darabokat, vagy épp feliratozni a ruhatárát pár új ruhadarabbal, kiegészítővel vagy beszerezni néhány új sminkterméket?
Ezért most egy csomó tavaszias, üde holmit válogattam össze nektek. :)

Tudom, hogy rengeteg a szép dolog a képen, így nehéz választani csak hármat, ezért azt mondom mindenki válasszon öt kedvencet! ;) Na melyik az az öt? :P

Nekem a masnis ballonkabát, a maxiszoknya, a virágos bakancs, a Yankee Candle gyertya (ez az illat valami csodás) és a masnis nyaklánc. :)

Megjegyzések

  1. A hosszú virágos szoknya, a kicsi fűzős cipő :), a ruha, a zöld hajpánt és a virágos nyaklánc a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  2. De jó volt ránézni erre a válogatásra! Imádom a tavaszt :)
    Nekem nagyon tetszik a korall színű ruha, a jobb felső sarokban a paletta, a menta karkötő, a farmer kabi (vettem is egy nagyon hasonlót kb. 2 hete)

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon szeretem ezeket a posztokat (must have, kívánságlista, trendek) :).
    Masnis ballonkabát, oxfordi csipkés cipő, chanel táska, Oasis virágos nyaklánc, korall pántos ruha. Imádni való darabok! Jó pár kívánságlistás ezek közül.

    VálaszTörlés
  4. Nekem a legkedvencebb a kabát. :) Csinos is, masnis is, mi kell még!? :D
    Persze jöhet még a csipke hatású cipő, a farmer kabi, sleek paletta és a masnis nyaklánc is ;)

    VálaszTörlés
  5. A pinkes-narancsos táska, a menta karkötő, a halványrózsaszín blúz és a sminkek, mert azok olyan picik, hogy pont kiteszik a maradék 2 helyet :D

    VálaszTörlés
  6. A felső rózsaszín táska, a CG lakk, a zöld/menta színű karkötő, és a kabát, az nagyon nagyon tetszik *-*

    VálaszTörlés
  7. Nekem az eperszínű táska, a virágos moschino cipő, a nagy virágos nyaklánc, az új KP parfüm és a paletták :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)