Weekly Inspiration

Az ég tompán szürke volt és tükörképe a sekély ki patak tiszta vízét is szürkére festette. A mederben kövek tömkelege hevert, néha elő-előbukkanva a szárazabb nyarakon. De most apró örvényeket kavartak és tűnődésre késztettek, hogy vajon mik voltak ezek a kö9vek egykoron. Ház, fal, út, szobor? Mikor? Régen? És mi a régen? Mielőtt megszülettem? Az is régen volt már, holott nem tűnik úgy, mert az idő gyorsan tovaszáll, a hónapokból évek lesznek és szinte észre sem vesszük. 
Ahogy tovább mentem, elsétáltam a vadcseresznye fa mellett, ami tavasszal szirmokat szór a patakba és amit gyerekként olyan sokszor megmásztam. 
Az eső elnyújtott, nagy cseppekben hullott és a kopogása az esernyőn a lépteim háttérzenéje volt. Még az esőnek is tavasz illata van és tavaszt énekelnek a madarak, hangjukra kipattannak az aranyeső rügyei. Kinyílt a téltemető, a krókuszok a ház előtt és az öreg körtefala alatt előbújtak a tulipánok egy kicsiny síron amiben egy kiskutya pihen. 17 év úgy szállt tova mint egyetlen sóhajtás...


Holnap már március írunk. Mik a terveitek, céljaitok erre a hónapra? :)


Alig várom már a ballonkabátos időút!


Csodálatos ez a lila smink!


OMG! *.*


Kell készítenem egy ilyen pöttyös manit!


Örök darabok.


Kell!


Ezek olyan szépek, hogy kár lenne megenni őket. Vagy mégsem? :P


Ha ez egy madáretető, akkor ez a legzseniálisabb ötlet amit valaha láttam. :D


Kell egy púderszínű dzseki!


Ez az új Too Faced paletta egyszerűen csodaszép! remélem készül belőle egy jó kis dupe. :P


Szerelmes vagyok ebbe a táskába!


Álomházikó!


Cukorkavarázs.


Nyami!


Számomra a tavaszi sminkek legfontosabb kelléke a szép, üde pirosító. :)


Imádom a hangulatos ki bisztrókat és kávézókat, ahová be lehet ülni egy reggelire vagy egy gyors ebédre. Szerencsére Győrben szinte egymást érik ezek a kis helyek és tényleg jobbnál jobbak. Ha esetleg Győrben jártok próbáljátok ki a Fűszerest a Baross úton vagy annak végén ott van a Csücsök, és persze ne feledkezzünk meg a Kutya meg a macskáról sem, ami ugyan jól elbújt a Saru közben de itt a legfinomabb a melegszendó, itt van Rambo kutya és szombaton gofri napot tartanak. :P


Imádom a friss virágokat a lakásban és ilyenkor még venni is szoktam, amíg a kertünkben meg nem jelennek. :)


Imádom a moder, letisztult fürdőszobákat de ez a bájos vintázs berendezés is megdobogtatta a szívemet.


Itt lenni most...


Az egyik kedvenc ékszertrendem most a finom kis darabok halmozása. :)


Úgy tűnik most csupa must have basic darabos szett került a válogatásba. :)


Szerelmes vagyok ebbe a lilás-szürkés-taupe lakkszépségbe!


Álomszoba!


Hanna a második kedvenc PLL szereplőm Spencer után (ha a dögös pasikat nem számítjuk :P) és imádom Ashley Benson stílusát.


Új háttérkép. :P


tavaszhercegnő ruci. BTW láttátok az idei Oscar ruhákat? Tervezek írni róluk egy bejegyzést, persze csak ha addig nem ez lesz a téma minden blogon, mert nem akarlak untatni titeket! :)


Napi cukiság. Kutya-cica barátság. :)

Képek: Pinterest/Weheartit/Tumblr

Kellemes hetet és csodás március kívánok mindenkinek!

Melyik volt a kedvenc képetek? :)


Megjegyzések

  1. Én elég fázós vagyok, de nekem már ballonkabátos idő van:D Ja, a piszkoslila haj pedig nagyon szép.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű képek, bárcsak holnaptól igazi tavaszi idő lenne ^^

    VálaszTörlés
  3. Hazaérkezésemkor eldöntöttem, hogy ha nem lesz reggel fagy, én bizony ballonkabátot veszek holnap :)
    Már nagyon várom a tavaszt!
    A tulipáncsokor és a Too Faced paletta nekem is jöhetne!
    A kutya-cica pedig imádnivaló! :)

    VálaszTörlés
  4. Az utolsó képet imádom. A cica nagyon hasonlít az én kis csíkoskámra.

    Petra

    VálaszTörlés
  5. Imádtam a fotókat nézegetni, de mint már oly sokszor, engem most is az elejére írt bevezető szöveg fogott meg leginkább. Mert nálam is van a kertben két csöpp sír, és felettük hamarosan virágba borulnak majd a gyümölcsfák. Pont a napokban gondoltam ki, hogy ültetek a két kis sír fölé valami virágot, vagy terméskövekből építek sziklakertet...szertartás? Rituálé? Hiányzik a kezemnek a gondoskodás, amit évtizedek alatt megszoktam, és csak nekik szólt.

    A fotók közül most a csodás körömlakkos képet választom. Olyan bensőséges, meghitt árnyalata, fénye van ennek a körömlakknak. Letisztult.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)