Weekly Inspiration

Már reggel tudtam, hogy a mai egy jó nap lesz, hetek óta először teljesen kipihenten ébredtem. Tudtam, hogy a mai egy jó nap lesz, mert volt időm a kávém mellé elmajszolni egy avokádós pirítóst, miközben a cicák mellettem doromboltak. Tudtam, hogy jó nap lesz a mai, mert nem rontottam el a szemöldököm és nem kellett korrektort használnom. 
Éreztem, hogy jó nap lesz a mai, mert a vékonyabb kabátomban indultam el otthonról és sütött a nap, Ili néni kertjében pedig megláttam az idei első hóvirágot. Tudtam, hogy jó napom lesz, amikor megnyitottam emailemet és ott várt az a bizonyos levél. 
A mai egy jó nap, mert tavasz van, a tavaszi parfümömet viselem és leírhatom mindezt Nektek. 😊
Remélem Nektek is jól indult ez a hét!


Ébredés...


Egy kis Chanel.


Csodaszép ez a mani.


Glow


Elfogadnám ezt a gyűjteményt.


Parfümtárolási tipp.


Nem lehet megunni.


Elgondolkodtató


Ez a legdögösebb sportmelltartó amit valaha láttam.


Kell egy ilyen szoknya tavaszra.


Még mindig odavagyok ezért a Tarte palettáért.


Csodás ez a sok zöld. No meg a ház sem mellékes.


Fantasztikusak a fények ebben a szobában.


Vadócka


Hangulatos


Egészséges finomságok.


A tavasz nálam mindig a nagytakarításról szól. Ilyenkor általában alapos selejtezést is végzek a gardróbomban és a sminkes fiókomban, de ez a lista ennél is messzebbre megy. Szerintem nagyon hasznos.


Beszereztem az Embellishment árnyalatot is, de tuti nem állok meg itt.


Végre elő lehetett venni a vékonyabb kabátot.


Csodaszép üde smink.


Nagyon jól mutatnak ezek a finom színek együtt.


Ki várja már a ballonkabátos-vékony dzsekis időt?


Körömlakk bakancslistám egy újabb állomása ez a piszkos kékes-lila árnyalat.


Egy kis shabby chic.


Egyszerű de mutatós frizura.


All green.


Nyami!


Egy szeletke tavasz.


Jen mellett Emma a másik girl crush-om, így nagyon örülök, hogy Oscar díjat nyert. 
A csodás ruhájába pedig teljesen beleszerettem.


Tengerszem


Itt pedig a ruha a gyűrűhöz.


Oda meg vissza vagyok ezekért az abessszin cicákért. 😍

Képek: Pinterest/Tumblr

Számotokra mitől lesz jó egy nap? Melyik volt a kedvenc képetek?

Megjegyzések

  1. Nálam változó, hogy mitől jó a napom. Kisfiam jókedvű és sok mindent tudunk együtt csinálni, az ölelése.
    Ha jól aludtam az màr jó indulás. Ha reggeles vagyok, mint a héten: korán 3/4 4-kor kelek, mert munka előtt edzem. Jó körökkel végzek ês úgy általában energiával tölt fel, utána meg tudom csinálni a hajam, ha sikerül a tusvonal !!!! sminkeléskor....munkahelyemen minden rendben megy....Pár kedves vagy vicces szó, a jóidő.... Látok valami szépet.
    Olyan is van mikor rosszul indul, de valamitől jobb lesz és fordítva.
    Manikűr és a virágos kép tetszik a legjobban.
    Próbálkoztam tegnap virágos manival, deee...Meglett csak.... :)

    VálaszTörlés
  2. Uhhhh,hol is kezdjem...A chanel, az valami álom!!!! Én kényszeres kidobálos vagyok,állandóan pakoló,és rendrakó,de persze ilyenkor tavasszal ez hatványozottan is jelentkezik:)Nekem a tulipán a kedvenc virágom,kb három hete minden hétvégén veszek egy csokorral,imádom!!!Az üde smink,és persze a cicu,nagyon betalált.Nekem minden nap azzal indul h.meglát a kutyám, ébredés után és örül nekem,ami visszafelé is müködik,ezzel már csak jó lehet egy nap! :)
    Trixi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)