Inspiration #5

Hosszú-hosszú szünet után tér vissza ismét az inspirációs képválogatás. Nyáron, nem igazán töltöttem az időt képek keresgélésével, de ahogy végre beköszönt az igazi ősz, és megérkeznek a csípős reggelek, a hosszú esték, előkerülnek a puha pulóverek, a meleg sálak és a természet is felveszi legszebb, legdíszesebb ruháját, nekem is megjött a kedvem, hogy inspirálódjam.
Az idei őszt egy csodálatosan szép kis városkában, Gödöllőn kezdtük és habár az időjárás nem járt a kedvünkben, a kastély és a veresegyházi medveotthon meglátogatása feldobta azt az esős-borongós szeptemberi hétvégét. 
Remélem, hogy van aki örül a képválogatások visszatértének. Bevallom, nekem nagyon hiányoznak a blogról és ezért igyekszem ezután gyakrabban összehozni egy-egy ilyen bejegyzést.


Tudom, sablonos kérdés, de én nem tudom megunni. Mit szerettek leginkább az őszben?


Én leginkább a napos, húsz fok körüli időjárást, amikor már megjelennek a színek a természetben. A meleg sálakat, a teázós, hosszú estéket a pattogó tűz mellett, a sütőtököt és az őszi almákat. Az erdei sétákat és a városok őszi hangulatát.


Hangulatos


Az őszt leginkább a puha, meleg pulcsik miatt várom minden évben.


No meg az őszi dekorációk miatt.


De ne feledkezzünk meg az őszi receptekről sem. Sütőtökös tiramisu? Nekem jöhet!


Aztán ott vannak az örök klasszikusok, a töklámpások. Idén az ijesztően vigyorgó arcok helyett, ezek a bohém, majdnem művészi minták tetszenek.


Varázslatos


Nagyon kedvemre való ez az outfit.


Néhány párnával és puha takaróval villámgyorsan otthonos őszi kuckóvá tudjuk varázsolni a lakást.


Mit szóltok az Urban Decay új palettájához a Naked Cherryhez? Én nem vagyok elájulva tőle. Szép színek, de nem hozott kísértésbe.


Sosem lehetsz túl idős a gesztenyegyűjtéshez.


Imádnivaló ez a szerkó!


Őszi manikűr-ötlet.


Egyszerű és mégis csodaszép.


Na ezt nevezem én tóparti háznak!


Nagyon tetszik ez a nyolcvanas éveket idéző szett és frizura.


Próbáltátok már a fügét feta vagy kecskesajttal? Ha nem, akkor hajrá! Ha tesztek mellé egy kis serrano sonkát és pirított diót, már kész is az őszi lakoma.


Nagyon tetszik ez az egyszerű de mégis sikkes stílus.


Ez az egyik legszebb fülbevaló amit valaha láttam.


Nem egy kis szolid, hétköznapi smink, de egy buliba simán el tudom képzelni.


Csodaszépek ezek a színek így együtt.


Melyik a kedvenc vörös rúzsotok?


Örökké lázadó...


Álomszép! *.*


Ki imádja még a régi épületeket?


A végére pedig egy kis cukiság. 😊

Képek: Pinterest

Ti mit szerettek legjobban az őszben? Hogy telt számotokra a szeptember? Mik a terveitek októberre?

Megjegyzések

  1. A sálakat és a bőrkabit szeretem az őszben, meg a Pumkin Spice Lattet :) Az utóbbi idén kimarad, de legalább van egy király új bőrkabim.

    A kedvenc vörösöm a MAC Ruby Woo rúzsa (az a hétköznapi piros), és a Fashion Legacy (a bulis piros) :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom az ilyen posztjaidat és az őszi képválogatások a kedvenceim! *-*

    VálaszTörlés
  3. Követeljük vissza az inspirációkat!!! :) <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon nagyon hiányzott 😍 Szuper képek, színek, imádom az őszt és az inspirációkat is 💟

    VálaszTörlés
  5. De jó újra látni ezeket a képválogatásokat,és persze azírásaid hozzá!Ezek a kedvenceim!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)