Nivea Tusolóhab Teszt/Vélemény


 A hab állagú tusfürdők és testápolók idén tavasszal lettek nagy kedvenceim és azóta is állandóan fürkészem a webshopok kínálatát és a drogériák polcait újabb és újabb termékek után kutatva. Ezúttal a Nivea rebarbarás-málnás tusolóhabot próbáltam ki és erről olvashattok most véleményt ebben a bejegyzésben. 



A Nivea uborkás-zöld teás testápoló habja nagy-nagy kedvencem lett, szinte egész nyáron csak azt használtam. Itt olvashattok róla részletes bejegyzést.  
Mindenképpen ki szerettem volna próbálni a Nivea tusolóhabját, így nagyon örültem neki, amikor a Notino Summer Boxban ott lapult egy. A csomagolása megegyezik a testápolóéval. 
Nagyon mutatós külsőt kapott, a klasszikus Nivea design-t jól feldobja a rózsaszín. 


A tusolóhab állaga kellemes, szinte krémes. Az illata a klasszikus Nivea illat egy friss, nőies, gyümölcsös verziója, ami nekem nagyon tetszik. Jól tisztít, miközben érezhetően puhává teszi a bőrt. 
Az illata pedig tusolás után is sokáig megmarad a bőrön.


A 200ml nekem mindennapi használat mellett körülbelül másfél hétig volt elegendő, ami átlagosnak tekinthető, egy sima tusológélt is körülbelül ennyi idő alatt szoktam elfogyasztani. 
Az ára is nagyon baráti, 890 Forintba kerül a Notino webshopban.


Összegzés: Szerintem egy nagyon klassz termék. A kellemes állaga és illata mellett érezhetően ápolja és puhává teszi a bőrt. A kiszerelés miatt ideális utazáshoz vagy akár egy sporttáskába is bedobhatjuk, ha edzés után szeretnénk használni. Nekem nagy kedvencem lett és már újra is vásároltam, a testápolóval együtt. Ha valaki ki szeretné próbálni a hab állagú tusfürdőket, akkor mindenképpen ezt ajánlanám ismerkedésre.

Értékelés: 5/5

Ár-érték arányban, illat és ápoló hatás tekintetében is szuper termék. Nekem nagyon bevált, mindenkinek ajánlom, hogy tegyen vele egy próbát.

Ti próbáltátok már a tusolóhabokat? Melyik a kedvencetek?

Megjegyzések