Parfüm Pillanatok: Avon - Man Edge


Mivel közeleg a Valentin-nap gondoltam aktuális lehet egy férfi-parfüm teszt. Ezúttal Avon Man Edge illatáról olvashattok egy részletes bejegyzést. Ez a parfüm a márka egyik legjobban sikerült férfi illata lett szerintem, mind illat, mind tartósság szempontjából. Ha kíváncsiak vagytok a Man illatvonal legújabb tagjára, olvassátok el a teljes bejegyzést. 

A Man Edge 75ml-es kiszerelésben kapható és most akciósan 2899 Forintba kerül, ami szerintem nagyon jó ár, egy ekkora adag parfümért. 


A doboz és maga az üveg is egyszerű, de mutatós. Az üveg masszív, szögletes, a kupak jól zár, emiatt biztonsággal utaztatható, bár a kiszerelés mérete miatt ez problémás is lehet. Az üveg nekem nagyon tetszik, szerintem jól mutat a fürdőszobában is. 


Ha az illatát kategóriába kellene sorolnom, akkor citrusos-zöld illatvilágúnak nevezném.Az Avontól nem megszokott módon viszonylag sok illatjegy található a parfümben, nézzük is meg őket.

  • FEJILLAT: brazil mandarin, bambuszlevél, vörös zuzmó
  • SZÍVILLAT: zsálya, mahagóni, rózsafa
  • ALAPILLAT: ébenfa, indiai szantálfa, vetiver
Fújás után közvetlenül a lédús mandarint érezhetjük meg elsőként egy kesernyés-fűszeres köntösben. Pár pillanattal később egy friss, zöld, karakteres illattű alakul át a parfüm, amiben jól kivehető a szantálfa és a zsálya. Pár perccel később, miután leszárad a parfüm, egy finoman édes, fűszeres, fás aromává változik, ami nagyon kellemes, melengető, de mégsem túlzó, vagy émelyítő. Nagyon komplex illat, amit nehéz körülírni és egyben nagyon különleges is. Kiemelkedik a márka férfi parfümjei közül. 

Ez az illat szerintem inkább a 25 év feletti korosztályt célozza meg. Egy kifinomultabb, karakteres illat, ami mégis friss és tökéletes a hétköznapokra. Én őszi-téli és kora tavaszi illatnak nevezném, nyáron a fás jegyek miatt szerintem túl tömény lehet. A tartóssága nagyon jó, 5-6 órán át intenzíven érezhető a bőrön, ruhán pedig még másnap is megmarad az illata. 


Szerintem az Avon egy nagyon korrekt, mindennapi viseletre tökéletes férfi parfümöt alkotott meg, ami tartósságában is jól teljesít és abszolút a pénztárcabarát kategóriába sorolható. Mindezek mellett nincs olcsó-parfüm illata, érezhető rajta a gondosság, az illatjegyek összetettsége. Egy nagyon jól megtervezett illat, ami szerintem szignatúr parfümnek is beválhat, ha valaki a friss, zöldebb, fásabb illatokat kedveli. 

Szerintetek milyen egy jó férfi parfüm? Az Avon illatai közül van kedvencetek?

Megjegyzések