Bath And Body Works illatgyertya teszt és karácsonyi dekorációk


Remélem, hogy mindannyiótoknak csodásan teltek az ünnepek. Én személy szerint nagyon szeretem a karácsonyt és a karácsonyi dekorációkat, illatgyertyákat és sosem szoktam megválni tőlük január elején, inkább csak a hónap közepén és végén váltok kifejezetten téli dekorra és illatokra
Ebben a posztban azt a két Bath and Body Works gyertyát szeretném bemutatni Nektek, amik nagy kedvenceim lettem a karácsonyi-kora téli időszakban, valamint mutatok egy két részletet a karácsonyi dekorációnkból is, ha kíváncsiak vagytok rájuk, akkor olvassátok végig a posztot és ne felejtsetek el válaszolni a feltett kérdésre sem!


A Bath and Body Works Vanilla Balsam illatával tavaly kezdődött a szerelmünk. Rég kerestem olyan fenyő illatú gyetyát aminket igazán autentikus illata vagy és nem wc illatosítóra hasonlít. Mivel általában mindig nordmann fenyőnk és műfenyőnk volt, így olyan igazi fenyőillat sosem lengte be a szobát, így ezt szerettem volna helyettesíteni. A külföldi blogokon és vlogokban találkoztam először a Vanilla Balsam illattal és mivel mindenki áradozott róla, gondoltam teszek vele egy próbát és bevallom, szerelem volt első szaglásra, így idén is megvásároltam az illatot. Sőt, a gyertya olyan hatalmas, hogy a tavalyiból is megmaradt még a negyede, így december elején még az illatozott az otthonunkban. 

A márka egyébként jellemzően minden évben megváltoztatja az egyes illatok designját. Idén a Vanilla Balsam egy egy aranyos kis fenyős mintát kapott ezüst fedővel, amit én később lecseréltem a tavalyi gyertya arany fedelére, mert így sokkal jobban tetszett.


A gyertya 411 grammos és már kitapasztaltam, hogy ha minden nap negyed órát vagy húsz percet égetem, akkor is több hét, mire elfogy. És higgyétek el, hosszabb ideig tényleg nem kell égetni, mert annyira intenzív illata van, hogy egy harminc négyzetméteres helységet negyed óra alatt be tud illatozni és ez az illat még az elfújás után egy órával is érezhető, sőt ha a gyertya nincs meggyújtva, nagyjából egy-két méterről akkor is érzem az illatát. Mivel három kanócot gyújtunk meg, így a gyertya egyenletesen ég és nem történik az az idegesítő dolog, hogy a gyertya közepe leég az oldalán pedig ott marad a többi viasz, ami így kárba vész.


Illatjegyek: Balzsam, fenyő, vaníliakrém, jeges akkordok

Ennek a gyertyának igazi fenyő illata van, amit a vanília tökéletesen kiegészít, így egy igazi karácsonyi-téli melengető illatot kapunk. Habár a Yankee Candle illatait is nagyon szeretem, még is ez lett az abszolút kedvenc karácsnyi gyertyám. Habár idén csak műfenyőnk volt, ennek a gyertyának hála mégis igazi fenyőillat volt a házunkban.


Habár nem egy olcsó gyertya, de ez a mennyiség és minőség szerintem abszolút megéri ezt az összeget. Biztos vagyok benne, hogy jövőre is meg fogom vásárolni.


A másik gyertya, amit a Bath and Body Workstől beszereztem a Vanilla Bean Noel volt, ami talán a leghíresebb karácsonyi illatuk. Ebben sem kellett csalódnom, hiszen egy isteni télies vanília illatot rejt az üvegecske.


Ezt a gyertyát inkább napközben szeretem égetni és végül az íróasztalomon kapott helyett. Mivel itt írom a posztokat, szerkesztem a fotóimat és általában itt dolgozom ha éppen home officeban vagyok, így mindig teszek ide is egy illatgyertyát. 


Az adventi koszorúnk is itt kapott helyet és még feldobtam az asztalt egy kis karácsonyfa dísszel. A horgolt terítőt pedig még a nagymamám készítette, minden szobába tettem ki az alkotásaiból, így ezek is rá emlékeztetnek, plusz nagyon jól illenek az otthonunk boho-modern farmhouse stílusához is. 


Az éjjeliszekrényeinken a lámpa mellett általában mindig az a könyv van, amit épp olvasunk, így csak apró dekorációkat szoktam oda tenni. Gergő oldalára egy Yankee Candle Singing Carols gyertya került, amiben még volt egy kevés. A kicsi fenyő még tavalyi szerzemény volt a Pepcoból, a kis hóember pedig igazából egy gyertya.


Az én oldalamra a kis fenyő mellett egy hópehely figura és egy Sinsay gyertya került, ami inkább csak dekoráció, ugyanis illata nem igazán van. Ezeket a dekorációkat egész télen kint fogom hagyni, hiszen nem kifejezetten karácsonyiak, télre is tökéletesek.


A komódunkra idén is különféle kicsi fenyők kerültek, emellett egy tál tobozt is használtam dekorálásra. Nagyon szeretem a téli időszakban tobozokkal dekorálni. Láthattok még egy kis agancsot is, a dekorációk között, ezt néhány éve találtam a házunk mögötti erdős részen. A sarokba került még egy magas fonott váza pampafűvel, ami egyébként a nappalinkban van az év többi részében, de a helyén most a másik karácsonyfánk áll. Ez a dekor később módosult egy kicsit, de erről is mesélek majd.


A kis asztalunkra egy fonott Sinsay tálca került, amire tettem egy kis lámpást, egy vázát amibe téli pick került és a Vanilla Balsam gyertyát. Láthattok még egy kicsi fenyős égősort is, ami szintén a Sinsayből van, de ez később átkerült a komódunkra.


Az ágyunkra került egy kötött pléd, amit a Sheinről rendeltem és ami a cicánk nagy kedvence lett, szívesen lustálkodnak rajta, ezért is tettem rá a tálcát, hogy távol tartsam őket egy fotó erejéig. 😄


A zöld kötött díszpárnák a Sinsay webshopból vannak, míg a Winter Farm párna a H&Mből van még tavalyról. A flitteres párnákat több éve vettem a H&M-ből, ezeket az év többi részében is használom. Az ágytakaró pedig szintén H&M.


Ahogy mondtam, abban a pillanatban, hogy elvettem a tálcát a plédről, Sophie meg is jelent, hogy visszafoglalja a kedvenc helyét.


A hintaszékembe néhány puha párna került és mellé tettem egy fonott kosarat a kedvenc Sinsay plédünkkel, egy karácsonyi párnával és egy kis csillogó ággal.


Itt már az apró változtatásokat láthatjátok. A fa gyöngyös gyertyatartókat az égősorra cseréltem, a makraméra pedig felkerült egy cuki kesztyű, amit a Gate webshopból rendeltem. Mivel karácsonykor és azóta is tíz fok van, ezért egyelőre csak dekorként használom.


Itt pedig a nagy karácsonyfánkat láthatjátok. Egy 230 centis havas fenyőt választottunk amin már a világítás is rajta volt. Habár nem volt egy olcsó darab, de abszolút megérte a befektetést, hiszen három év garancia van rá és nagyon egyszerű volt összerakni, hiszen csak a három részt kellett összeilleszteni. Az ágak kihajtogatása egy hosszabb folyamat volt, de megérte rászánni az időt, mert az eredmény csodás lett. Egyébként sokan óva intettek minket a havas fenyőtől, mondván nagy koszt csinál, de a miénk alig potyogott és ami lejött róla, azt a robotporszívónk könnyen össze tudta takarítani. Ilyen szempontból sokkal praktikusabb, mint egy műfenyő.


Az ok pedig, amiért a dekoráción módosítottam, hogy néhány nappal karácsony előtt megérkezett a dísz kandallónk. Az a fal már egy ideje üresen árválkodott és sokáig nem tudtam, hogy mit kezdjek vele, de találtam egy kivitelezőt aki egyedi méretre készít díszkandallókat és mivel régóta nézegettem Pinteresten a csodás dekorációkat, amiket ezekkel a kandallókkal lehet készíteni évszakról-évszakra, így végül úgy döntöttünk, hogy mi is rendelünk egyet.


Az eredmény pedig csodás lett. Ősszel volt egy kisebb átalakítás a házunkban és a szobánk új színt is kapott, így most az összehatás nagyon harmonikus és otthonos, a karácsonyi fényekkel, a fával és a kandallóval.


A kandallóra két girland került, a fenyőfás a Sheinről van és igazán élethű, a fehér bogyós pedig a Sinsayről van. A kis harisnyákat szintén Sheinről rendeltem, ahogy a makramé díszek is innét vannak. Ezeket eredetileg a fára szántam, de olyan jól mutattak a harisnyákkal, hogy végül így raktam ki őket.


A fánkon nagyon sok natúr színt használtam, emellett aranyat és fehér és egy egészen kicsi sötétzöldet is, mert ezek a színek köszönnek vissza az összes dekorációban, helyenként egy kis pirossal.


Ez volt Samu cicánk első karácsonya, mivel tavaly ilyenkor még utcacicaként élt. Nagyon jól viselkedett és nem bántotta egyik fát sem. Érte nagyon hálás vagyok és az egyik legjobb dolog volt a tavaly évben, hogy befogadtuk őt, mert egy végtelenül hálás, kedves cica, akit a többi cicánk is befogadott és nagyon jó érzés, hogy esélyt tudtunk neki adni egy boldog, szeretetteljes, biztonságos cicaéletre.


Itt pedig drága kicsi Pollynak láthatjátok, aki szintén nagyon élvezte az ünnepi időszakot és hogy sokat voltunk vele otthon. 

Remélem, hogy tetszett Nektek ez a poszt és érdekesnek találtátok. 

Nálatok milyen volt idén a karácsonyi dekoráció? Van kedvenc karácsonyi illatgyertyátok? A kis kedvenceitek hogy viszonyulnak a karácsonyfához?

Megjegyzések

  1. Nagyon klassz volt ez a poszt és gyönyörű az otthonod. Mint egy katalógus! Nagyon jó az érzéked a dekoráláshoz. A cicák pedig tündérbogyók és látszik milyen jó soruk van, Samu jobb helyre nem is kerülhetett volna.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)