Catrice Welcome to Las Vegas trendkiadás

Új dívás kollekció a Catrice-tól. Nekem nagyon tetszik, van benne pár darab ami kellkellkell-kategória. :) A téli buliszezonra érdemes beújítani belőle pár dolgot. Nézzük miket találunk a trendkiadásban.


Curtain up! szemhéjpúder paletta és Drama Queen folyékony tus.


Lashes for Show Down műszempilla. Ő kellkellakarom! :D


Fairy Dust átlátszó fixáló púder. Ő is nagyon hasznos darab szóval mindenképpen kell! :)


Duo szájfény "Lovely Sinner" ,"Welcome to Glitz and Glamour" és "Let me Seduce You" árnyalatokban. Szjfény fanatikusoknak kötelező darab! :)


Csillámpúder. Ő már a csodás üveg miatt is kell! :)


Körömlakkok. "Lovely Sinner", "Alluring Night", "Star of the show" és "Drama Queen" árnyalatokban. Hasonló színeket az állandó szortimentben is találhatunk, de aki szereti a különleges csomagolást, annak szerintem megéri.

Összefoglalva szerintem ez egy nagyon jó kis kollekció, bár én szívesen láttam volna még több szemhéjpúdert, esetleg arcra ragasztható flittereket vagy körömdíszítő matricákat.

Ti mit gondoltok erről a trendkiadásról? Milyen sminket készítetek ha buliba mentek?



Moon Angel

Megjegyzések