Alverde "Modern Art" trendkiadás

Nem tudom mindenki ismeri e az Alverde márkát. Egy natúrkozmetikumról van szó, ami a DM drogéria saját márkája. Tusfürdőktől kezdve, samponokon át, kézrémektől az önbarnítóig minden terméket megtalálni a kínálatukban. Én nagyon szeretem a termékeiket, az éjszakai és nappali arckrémem, az önbarnítóm és a bőrradírom is tőlük van. A sminktermékeik eddig különösebben nem keltették fel az érdeklődésem, habár az átlátszó alapozójukat eléggé hosszú ideig használtam és szerettem is. Viszont mostanában egészen jó trendkiadásokkal jelentkeznek, ezért gondoltam megmutatom nektek is a legújabbat a Modert Art elnevezésűt.


Íme a kollekció standja. :) Cuki, de a csúf zöld tégelyekről már leszokhatnának. :D


Szemhéjpúderek. "10 Silver Rain"; "20 Lagoon Blue"; "30 Green Flash"; "40 Deep Brown"; "50 Pumpkin Orange" árnyalatokban. Engem a kék és a barna szemhéjpúder érdekel. :)


Színes krémes tusok. "10 Midnight Blue"; "20 Green Line"; "30 Art Brown" színekben. Mindegyik nagyon tetszik. :)


Tusecset.


Pirosítók. "10 Shocking Pink"; "20 New Red" színekben. A pinket megnézném közelebbről is. :)


Rúzsok. "10 Trendy Coral"; "20 Magnolia Pink"; "30 Modern Red"


Ő pedig itt egy fedő szájfény. Az extra csillogásért.


Fixáló spray. A legmenőbb márkák kínálatában már láttam ilyet. Ha jól gondolom akkor az alapozó fölé kell fújni a hosszabb hatás érdekében. Ez is egy ígéretes termék.

Nekem egészen ígéretes kollekciónak tűnik, szeretném majd jobban megnézni a termékeket, főleg ha közben a DM-es biztonsági őr, nem szambázik a hátam mögött. :D Egyébként ha valakinek érzékeny bőre vagy szeme van, esetleg a szája nem bírja a rúzst, szájfényt, akkor érdemes kipróbálni ezeket a termékeket, mert a többi natúrkozmetikummal ellentétben könnyen beszerezhetők és az áruk is nagyon baráti.

Ti mit gondoltok erről a kollekcióról? Használtok valamit az Alverde-től? :)


Moon Angel

Megjegyzések

  1. Még nincs semmi termékem az Alverde-től, de lehet hogy be kellene neveznem egyre.

    Nóri

    VálaszTörlés
  2. azt a szájfényt kipróbálná :))
    esztike

    VálaszTörlés
  3. Még nincs az Alverde-től semmim de a Lagoon Blue névre halgató szemhéjpúder érdekesnek tűnik és a krémes tusokból a zöldet a barátnőmnek meg kell szereznem!
    Ez a kollekció már kapható Angel?

    Emmi

    VálaszTörlés
  4. A tusokat és a smink fixálot fogom megnézni ebből a kollekcióból.

    VálaszTörlés
  5. a tusokat és a és lehet, hogy kivételesen a rúzsokra is kíváncsi lennék
    Mancsa

    VálaszTörlés
  6. Sosem próbáltam még, de már egy ideje szemezgetek vele. Szerintem körülnézek legközelebb, ha a dm-be sodor a szél :)

    VálaszTörlés
  7. Szia! :)

    Még nem volt Alverde termékem, de gondolkodom azon, hogy kipróbáljak valamit közülük!
    Üdv
    Zsuzsi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)