Hírek

Ne feledjétek! A játék holnap éjfélig tart! A részvételetek akkor érvényes ha a játék indulása óta minden bejegyzéshez írtatok kommentárt. Ahhoz is amiben meghirdettem a játékot. A kommentárnak legalább 3 szónak kell lennie. Sok sikert mindenkinek! :)

Egy kis Essence update: Pontosították az új kollekció megjelenését.
  • Müller: Március 8.
  • Rossmann: Március 12.
  • Essence állvánnyal rendelkező DM-ek: Március 22.


M.A.

Megjegyzések

  1. Szia!
    Egy kérdés: Más országból is lehet jelentkezni a játékra?
    Nagyon szeretem az essence termékeit, nálunk csak a dm-ben kapható!
    Üdv
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  2. Szia Zsuzsi! Természetesen lehet jelentkezni a határon túlról is. :)

    M.A.

    VálaszTörlés
  3. most végignyálaztam a játék indulása óta lévő bejegyzéseket, hogy mindenhova írtam e... én úgy láttam igen. remélem nem került hiba a rendszerbe :D

    VálaszTörlés
  4. most figyelek hogy minimum legyen 3 szo :))
    Mancsa

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. enis most vegigneztem es ugy latom jol irtam mindent ! :D
    esztike

    VálaszTörlés
  7. Szerintem én is jól csináltam mindent:)

    Nóri

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)