Kedvenc beauty guru

Egyértelműen Bubz. :) Annyira vicces, lökött, de mégis nagyon profi. Egyszerűen jó érzés nézni a videóit, egy csomó mindet tanultam tőle és mindig jó kedvre derít. :)



Ti kedvelitek Bubzbeauty-t? :) Ki a kedvenc beauty gurutok? :)

Megjegyzések

  1. én annyira nem szoktam nézni ilyeneket de van egy kedvencem plastictinkerbell :)
    esztike

    VálaszTörlés
  2. Én kedvelem Bubzbeauty-t de nincs kedvenc szépség gurum.

    Emmi

    VálaszTörlés
  3. Nincs különösebb kedvenc,akit épp elkapok azt szoktam lecsekkolni:)

    VálaszTörlés
  4. nekem a kedvencem yuya<3 nem értem , hogy mit mond de nagyon hasznosak a videói :))
    Mancsa

    VálaszTörlés
  5. Kedvenc beauty guru az te vagy :D de bubz-t is sokat nézem

    VálaszTörlés
  6. Nincsen kedvencem, éppen akit nézek.

    Nóri

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Én szoktam nézni ilyen videókat. Sok kedvencem van, lehet ő is a kedvenceim közé kerül! :)
    Üdv
    Zsuzsi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)