Kedvenc szempillaspirál

Pár éve használtam a Lancome Hypnose spirálját és azóta is imádom. Komolyan gondolkodom rajta, hogy ismét beruházok rá. :) Jelenleg a Maybelline Volum' Express The Falsies Black Drama spirált használom és 100%-ig meg vagyok vele elégedve.

mascaras



Ti milyen szempillaspirált használtok? Van kedvencetek?


Moon Angel

Megjegyzések

  1. Hypnose Drama nekem is és tényleg jó lenne egy másikra beruházni,imádom:)

    VálaszTörlés
  2. nekem nincs kedvencem mindig mást próbálok :))
    esztike

    VálaszTörlés
  3. Most nincs kedvencem de, a Dior Diorshow Extase spirálra vágyom.Kicsit drágálom az árát viszont ha nekem is dús bocipillákat varázsol akkor megéri.Angel te már használtad ezt a terméket?

    Pusz Emmi

    VálaszTörlés
  4. Próbáltam már a Diorshow spirált, de engem annyira nem nyűgözött le. Akkor inkább Lancome vagy MAC. ;)

    VálaszTörlés
  5. Én az essence spiráljait használom jelenleg, de nagyon szeretem az Astor Long Life nevű spirálját is... :)

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Egyiket sem használtam még , nekem most az essence I Love-ja van :)
    Hajni

    VálaszTörlés
  8. Hiába van spirálom, valahogy soha nem használom őket.

    Nóri

    VálaszTörlés
  9. én most egy LoveTrendes Avonos spirált használok nem tudom a nevét pontosan de nagyon szeretem :))
    Mancsa

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Én most jelenleg 2 szempilla spirált használok. Mindkettő essence,all eyes on me és a no limits.
    Üdv
    Zsuzsi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)