Különleges hajfonat

Bebexo készített egy tutorialt ehhez a csodaszép különleges hajviselethez és úgy gondoltam megosztom veletek is. :) Első látásra bonyolultnak tűnhet, pedig valójában nagyon egyszerű. Akinek hosszú haja van, érdemes próbálkozni vele. (Az enyém sajnos túl lépcsőzetesen van levágva ehhez)



Mit gondoltok erről a frizuráról? :)


Moon Angel

Megjegyzések

  1. hat én eddig probálkoztam de nem megy :(
    esztike

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, de az én hajamból ilyet nem lehet :S

    VálaszTörlés
  3. Csinik, de az én hajam rövid is meg tépett is.

    Emmi

    VálaszTörlés
  4. nekem ehhez rövid a hajam de nagyon szép ez a fonás.Esztivel eddig próbálkoztam a haján de nem megy :(
    Mancsa

    VálaszTörlés
  5. Sajnos nekem ehhez rövid hajam van.

    Nóri

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Tetszik. Az első videón a lány hátulról hasonlít rám! :)
    Üdv
    Zsuzsi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)