Syoss Smooth krém

Többen is kértétek hogy írjak róla tesztet, de ez eléggé nehéz lenne, mivel ha kivasalom a hajam akkor ugyanúgy néz ki, mint amikor kivasalom és rákenem a krémet. :D Viszont leírom a tapasztalataimat néhány használat után.
  • A krém nagyon könnyű textúrájú, finom illatú. Gyorsan beszívódik és nem hagy ragacsos érzést maga után.
  • A hajam sokkal puhább tapintású és fényesebb lesz tőle, esős-párás időben sem kezd göndörödni, vagy szöszösödni.
  • A hajvégeim is finom puhák maradnak, nem érzem őket száraznak hajvasalás után.
  • Szárítás előtt tettem egy picit a hajamra belőle és utána sokkal könnyebb volt kivasalni.
  • Hasonló eredményt a Tigi termékekkel tudtam eddig csak elérni, ami kb. 4x ennyire kerül.
  • Tehát nagyon elégedett vagyok ezzel a simító krémmel, ha valakinek göndörödésre hajlamos, vagy párás időben szöszösödő haja van akkor próbálja ki bátran. :)

Remélem tudtam segíteni annak aki esetleg gondolkozik hogy beszerezze e. :)


Moon Angel

Megjegyzések

  1. hol vetted, mert nem rémlik róla a poszt...
    esztike

    VálaszTörlés
  2. festve van a hajad? vagy ezjó festetlen és FESTETT hajra is?
    Mancsa

    VálaszTörlés
  3. Eszti,a Rossmann-ban vettem akkor éppen le volt árazva kb. 1000FT-ra. Egyébként eléggé nehéz hozzájutni, én is már vadásztam rá egy ideje.Néha a Tesco-ban meg a Müller-ben is láttam már.

    Mancs,festett hajam van, és minden hajtípusra jó. :)

    VálaszTörlés
  4. A Syoos-ról sok jót hallottam, de még nem használtam.

    Emmi

    VálaszTörlés
  5. én csak syoss sampont meg balzsamot használtam, de hiába zsíros hajra való volt mindkettő, még zsírosabb volt a hajam hajmosás után. :S

    VálaszTörlés
  6. Valahogy nekem sem jöttek be a Syoss termékek, nekem is zsírosabb lett tőle a hajam.

    Nóri

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Nekem mivel nagyon sima a hajam, ilyet nem használok. De én Syoss hajsampont használok szőke hajra!
    Üdv
    Zsuzsi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)