A nyertes...

Ezúttal egy program segítségével sorsoltam. Szerencsére összejött az 5 játékos, bár eléggé szomorú vagyok, hogy ilyen kevesen hajlandóak játszani. De örülök neki hogy vannak visszatérő játékosok. Nem szaporítom tovább a szót, a körömlakk és szempillaspirál nyertese nem más mint... Zita!!! :)
Gratulálok! Kérlek írj egy emailt a Ms.Stargate@vipmail.hu címmel az adataiddal még a mai nap folyamán.
A többieknek pedig köszönöm a kitartást, remélem a következő játékban is részt fognak venni! :)

Szép napot mindenkinek! :)

Megjegyzések

  1. Jaj de szuper, nagyon örülök neki! Köszönöm! Ennél jobb névnapi ajándék nem is lehetne! Köszönööööööm! Máris írok!

    Egyébként nem értem, miért nem irogatnak többen, én azt hittem, hogy ilyen szupi ajándékokért hemzsegni fognak a többiek is :(

    VálaszTörlés
  2. Gratula és boldog névnapot Zita! :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok Zita!
    Most neked jött be. Ahogy akkor írtad: majd legközelebb.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)