Garnier BB Matt Effect


A már nálunk is nagyon népszerű Garnier BB színezett hidratáló zsíros és kevert bőrre készült változata. Sokaktól hallottam, hogy nem tudták használni ezt a terméket, mert nagyon zsírossá tette a bőrüket. Nos remélhetőleg ez az újabb verzió nekik is megfelel majd. Németországban még ebben a hónapban a boltokba kerül, így gondolom nálunk is nemsokára elérhető lesz. ;)

Használjátok a Gariner BB-t? Mi a véleményetek róla?

Megjegyzések

  1. És ez mennyibe kerül? Nekem zsíros bőröm van és régóta keresek alapozót rá. :S

    Üdv.
    Móni

    VálaszTörlés
  2. Mikor másodszor használtam , jobb volt az eredmény. Egyenletes arcszín, fedésre közepes. Kb 4-5 óra múlva kezdett a T vonal fényesedni, de azt púderrel meg lehetett volna oldani. Nem tettem, mert addigra itthon voltam. Viszont még a gyerekorvos is megjegyezte, hogy jó a sminkem. Néztem a DMben szinezett hidratálót. Az Alverde kréme csak 1290 ft volt. Próbáltátok már? Na, mert az ára számomra kedvezőbb, mint a Garnier.

    VálaszTörlés
  3. Móni, kb. 2300Ft körül van, de gyakran leakciózzák, figyeld a drogériák katalógusait! ;)

    VálaszTörlés
  4. Nekem nem zsíros a bőröm, nagyon száraz. :/ A BB-t használtam, csak a tanulás+elfoglaltság miatt nincs időm használni.
    ÜÜÜÜdv, Bia

    VálaszTörlés
  5. Nekem is a Garnier BB krémje van meg.
    Nekem nincs világos bőröm ezért automatikusan a medium-ot vettem, de sajnos kicsit sötét. :/
    De púderrel lehet korrigálni.
    kíváncsi lennék erre is, de ennyit nem adnék ki érte.

    VálaszTörlés
  6. Most már tényleg nagyon kíváncsi vagyok rá! Te vettél végül is? Vélemény?

    VálaszTörlés
  7. biztos jó lehet, de még nem próbáltam, sajnáltam rá 2000ft-ot.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)