2012. június 22., péntek

Haul


Tegnapi zsákmány.
  • Essence púderecset
  • Essence Colour&Go lakk "94 Gold Fever" 
  • Essence Bronzer "02 Love to be matt" 
Az ecset tökéletes lesz a hétvégi kiruccanásokhoz, mert tudom használni púderhez, pirosítóhoz és kontúrozáshoz is.
A körömlakknak nagyon tetszett már régóta. Arany-bronz és piros csillámok vannak benne.
A bronzosító púdernek elsősorban a mintája tetszett meg és szükségem is volt rá, mert a Bourjois bronzosítómnak lejárt a szavatossága ami egyébként nem is zavart volna, de nagyon furcsa darabosan elkezdett porzani, ezért kénytelen voltam megválni tőle.

Ti betartjátok a sminkcuccaitok szavatossági idejét? Én bevallom nem nagyon szoktam vele foglalkozni, csak akkor dobom ki őket, ha valami furcsa elváltozást észlelek az illatukban vagy az állagukban.

11 megjegyzés:

  1. lehet hogy azt az ecsetet én is megnézem mert tényleg jó lehetne púderhez is:) az a körömlakk meg valkami gyönyörűnek néz ki.Kérhetnék egy tesztet a lakkal? köszi

    VálaszTörlés
  2. Bevallom ezzel én is így vagyok:)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem ezzel sokan így vannak!

    VálaszTörlés
  4. Szavatossági idő? Ilyeneket nézegetni nincs időm! :D
    Bia

    VálaszTörlés
  5. Én is csak akkor dobom ki, ha már szaga van és illata , vagy ha megváltozott elég rendesen már ..

    VálaszTörlés
  6. Fúha megint jó dolgokat vettél. :) Az ecsetet én is kipróbálnám, meg a lakkot is. Bronzosítot nem használtam még sose.

    Üdv.
    Móni

    VálaszTörlés
  7. Jó kis dolgokat vettél, én nem annyira szoktam figyelni a szavatosságra: pl. elméletileg egy szemspirállé 6 hónap utrán lejár, de nálam ez nem gond, van olyan ami már 1 éve megvan és tökéletes :)

    VálaszTörlés
  8. Szeretem a essence ecseteket, jó az ár-érték arányuk. Bár ez még nincs meg, csak ez az egy hiányzik. :)
    Jó dolgokat vettél!

    VálaszTörlés
  9. Csak a spirálok szavatossági idejét figyelem, illetve a tusokét. Mondjuk tusnál, spirálnál, lehet látni, érezni, hogy probléma van, és akkor azok landolnak a is a kukában. Alapozónál szintén.
    Szemhéjpúdernél nem zavar a dolog, simán használom a több éves szemhéjszíneket.

    VálaszTörlés
  10. húú nagyon jók,tetszik, a körömlakk meg nagyon szép:)

    VálaszTörlés

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...