Alverde "Ethno Reloaded" trendkiadás

Újabb szuper trendkiadás az Alverde-től. És végre valahára a csomagolásra is nagy hangsúlyt fektetnek. Azt hiszem ebből be kell majd szereznem néhány darabot. :) Nézzük mit találunk a kollekcióban.




Lesz két négyes paletta.
  • 10 Traditional Turquoises
  • 20 Folkloric Greens
Négy darab szemhéjszínező ceruza. Remélhetőleg olyanok amik alapnak is tökéletesek.
  • 10 Green
  • 20 Gold
  • 30 Aquamarin
  • 40 Mandarin
Két szempillaspirál. Egy barna szempillaspirált tényleg kéne vennem már. :D
  • 10 Stone Grey
  • 20 Tribal Brown


Folyékony bronzer.
  • Golden Origin
Pirosító.
  • Ethno Quintet
Két kompakt bronzer.
  • 10 Pure Earth
  • 20 Terracotta Earth


Rúzsok. 
  • 10 Earth
  • 20 Terra
  • 30 Ruby
Nekem ők túl sötétek, de ha valakinek kreol bőre van, akkor neki tökéletesen állnak majd. :)


Végezetül pedig lesz egy ilyen csini nyaklánc is. Nekem nagyon tetszik, szeretem az ilyen ékszereket. :)

Nekem a kollekcióból hiányzik néhány színes tus és pár világosabb szájfény vagy rúzs. Egyébként szerintem nagyon jó kis trendkiadás. Ha valakinek érzékeny bőre és/vagy szeme van, akkor mindenképpen érdemes kipróbálni ezeket a termékeket mivel natúrkozmetikumokról van szó. ;) Arról nem is beszélve hogy az áruk is nagyon kedvező, kb. a Catrire termékekkel megegyező.

Ti kinéztetek valamit? :)

Megjegyzések

  1. Én is pályázok egy szemhéjszínező ceruzára, szükségem van már egy normális alapra, remélem ezekből lesz valami világosabb színű.
    Szintén hiányolom a kollekcióból a tusokat és szájfényeket. Azért kíváncsi lettem volna... Amúgy összességében nem rossz.

    VálaszTörlés
  2. De jól néz ki ez az új kiadás! Köszi a tippet, nekem még nem tűntek fel, de most már biztos megnézem őket! :-)

    VálaszTörlés
  3. Nekem ez most nagyon nem tetszik:S

    VálaszTörlés
  4. Nem használok Alverdét. A rúzsok túl sötétek, talán a nyaklánc az, ami tetszik, de nem biztos, hogy megvenném :D

    VálaszTörlés
  5. Mikortól lesz kapható? Még nem is hallottak róla a dm-ekben.

    VálaszTörlés
  6. igazából szerintem a csomagolás a gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem annyira most nem tetszik...

    VálaszTörlés
  8. A csomagolás nagyon jól néz ki:) talán beszerzek pár szemhéjszínező ceruzát

    VálaszTörlés
  9. nem szoktam alverde termékeket vásárolni, de majd talán most :) nagyon megtetszett a bronzosító és a pirosító

    VálaszTörlés
  10. na ez a trendkiadás most valahogy nem fogott meg .. :s

    VálaszTörlés
  11. Nagyon tetszik ez a trendkiadás. Remélem sikerül beszereznem a kék palettát! :) A kék a kedvenc színem! :)

    VálaszTörlés
  12. Szép a csomagolás. A ceruzákat élőben megnézném. A nyakláncot meg le lehet másolni.

    VálaszTörlés
  13. szemhéjpaletták és a szemceruzák nagyon tetszenek!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)