Napi cukiság


Marc Jacobs fragrance




Marc Jacobs "Dot" nevű parfümje. Ugye milyen édes? :)

Megjegyzések

  1. ugye ezt most nekem?:D:P^^

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos^^ kíváncsi lennék, milyen az illata :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon cuki
    amikor először megláttam, egy katica jutott az eszembe, de aztán figyeltem, hogy ilyen lepkeszárnyakra emlékeztető bigyók is vannak rajta... ettől független nagyon aranyos :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép üvege van :) kíváncsi lennék az illata is van-e annyira jó :D

    VálaszTörlés
  5. annyira aranyos:) akarok egy ilyet....

    VálaszTörlés
  6. illatára kíváncsi lennék:)

    VálaszTörlés
  7. engem is az illata érdekel első sorban, de tény, h az üvege irtó cuki ! :D

    VálaszTörlés
  8. Óó, hát ez nagyon édes :D Biztos nem dobnám ki, ha kiürült :D

    VálaszTörlés
  9. Én is nagyon kíváncsi lennék az illatára. :) Az üveget én sem dobnám ki, semmiképpen! :)

    VálaszTörlés
  10. Kíváncsi lennék az illatára.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)