Ha eltűnnének a sminkcuccaim... - TAG

Nos először azt hiszem sikítanék majd elájulnék. :D Aztán sírnék egy sort majd listát írnék hogy mi lenne az amit be kell szereznem mindenképpen. Íme a 10 legfontosabb.


Hál Istennek nincs komolyabb probléma a bőrömmel ezért általában elég ez a színezett hidratáló is.



Sokaknál láttam hogy azt is beleírták hogy milyen új terméket vennének a jelenlegi helyett. Nos én jelenleg Essence korrektort használok, de egyre inkább késztetést érzek erre a kis palettára. Szóval biztosan őt választanám.

A következő számomra fontos termék az NYC Smooth Skin átlátszó púdere. Nagyon szeretem, mert láthatatlan, jól mattít és fixálja a sminkem.




A következő dolog a Sleek Primer palettám újravétele lenne, mert mióta megvan, csak ezt használom és nagyon meg vagyok vele elégedve. :)


Szemöldökformázáshoz a Rimmel szemöldökceruzáját választanám, mivel normális esetben egy matt barna szemhéjpúdert használok és egy ferde ecsetet, de ez így egyszerűbb. :P 

 

Nem hiszem hogy újra megvenném az összes szemhéjpúderem vagy palettám, 1-1 darabot pedig nem tudnék választani. Szóval akkor inkább a Costal Scents Ultra Shimmer palettára ruháznék be. Szeretem a csillogó színeket és ebben tényleg minden szín megvan amit használnék.

Tusok közül a Maybelline zselés tusát venném meg, mivel ezt vízvonalra is lehet kenni és a guruk szerint a Bobbi Brown tus után a legjobb zselés tus.


Aki ismeri egy ideje a blogot, az tudja hogy ragaszkodom a Maybelline spirálokhoz, szóval nem is kérdéses hogy egy ilyet vennék, mégpedig a cuki fűzős One by One-t. :P


Az utolsó előtti termék azt hiszem a Rimmel "Kate" rúzsok közül a 16-os árnyalat lenne, mivel ezt tudnám pirosítónak is használni. :)



Végül pedig az ecsetek. Azt hiszem egy ilyen vagy hasonló Sigma ecsetkészletet vennék, mivel nálunk is hamarosan elérhető lesz, plusz nagyon cuki és mint tudjuk szuper minőség igazán jó áron. :)


Nektek mi lenne az a 10 termék amit megvennétek ha eltűnne az összes sminkcuccotok? :)

A TAG-et több más blogon is olvashatjátok:

DjKaty
Lolly
Pancsi

Megjegyzések

  1. Nohát, látom, Te is Sigma ecsetekre szavaznál. :-) Igazából nem tudom, hogy ha tényleg választanom kellene, Mr. vagy Mrs. Bunny lenne-e a nyerő nálam. Jó kis lista, jól kihasználható termékekkel :-)

    VálaszTörlés
  2. Én csak spirált és szemceruzát vagy szemhéjtust,meg barnító gyöngyöket használok.Ha eltűnnének ezek újra venném, de amit mutattál a bejegyzésedben spirált kipróbálnám:))
    Nagyon jó bejegyzés lett:))

    VálaszTörlés
  3. szerintem én is nagyjából ugyanazokat szerezném be, mint te :)

    VálaszTörlés
  4. Én is kitöltöttem, de ecseteket nem vettem bele, én a tényleges sminkekben gondolkoztam csak. :-)

    http://sminktukor.blogspot.hu/2012/09/ha-eltunnenek-sminkcuccaim-tag.html

    VálaszTörlés
  5. Mikor 2 éve ellopták a táskámat én ezt átéltem, mindent újra be kellett szereznem! :(((
    De ha én most leírnám a listát, jó sokáig írhatnám! :D :/
    Azóta a cuccaim 95%át sikerült beszereznem.

    VálaszTörlés
  6. Nem is tudom, hogy az ecsetkészlet miért nem jutott nekem eszembe!
    Jó ötlet!
    Az Ultra Shimmer paletta nagyon jól néz ki

    VálaszTörlés
  7. nekem elég lenne csak egy essence szemceruzát pótolni meg még talán spirált :D

    VálaszTörlés
  8. nekem talán nem is lenne 10, inkább kevesebb. Spirál, bbkrém, szemhéjtus kombóval ellennék :)

    VálaszTörlés
  9. Nekem elég lenne csak 5 termék: alapozó,púder, szempillaspirál,pirosító és egy szemhéjtus.

    VálaszTörlés
  10. Jó kis tag :D Lehet megcsinálom majd én is :)

    VálaszTörlés
  11. Jó ez a kviz.

    Nekem alapozó, púder, szemceruza, spirál, barna szemhéjpúder, krém színű szemhéjpúder, szájfény lenne ami hiányozna.

    VálaszTörlés
  12. jézusom.hát nem nagyon tudom mert nem sminkelem magam ennyi dologgal csak spirált, ceruzát néha tust és szájfényt használok persze allkalmakra szemhéjpaletták előkerülnek de ritkábban mint a többiek

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)