Megérdemlik? (Nem számít bele a nyereményjátékba!)

Nemrég a Max Factor Facebook oldalán lehetett egy tesztelős játékban részt venni. tehát tesztelőnek lehetett jelentkezni. Ha jól emlékszem 200 szerencsés ember nyert 1-1 terméket, amiről később véleményt kellett (volna) írniuk a Max Factor számára. Nos, ezt sokan nem tették meg. Könyörgöm, ha már akkora márkja van az embernek hogy kap egy ilyen spirált vagy szájfényt és azt kérik tőle hogy írjon róla két sort, akkor igazán megeröltethetné magát. -.-

A másik számomra felháborító dolog az volt, hogy többen is a nyereményt árura bocsátották aukciós oldalakon. Ilyenkor mindig szomorú leszek, mert lehet hogy más az életben nem tudna megvenni egy Max Factor spirált és boldogan használta volna.
Ehhez kapcsolódóan: Pár napja egy ismerősömnél jártam, aki két 5-8 éves kislány anyukája. Az illető hölgy otthon van a gyerekekkel, jó anyagi helyzetű család, csak annyi dolga van hogy vezesse a háztartást és a gyerekekkel legyen. Amíg a picik  oviban-suliban vannak az idejét a net és a tv előtt tölti, így nyert pár hete egy blogon egy Sleek palettát. Amivel most a gyerekek játszanak, papírra festenek vele. A hölgy ugyanis azt mondta hogy ő nem tudta volna úgysem használni.
Hát tudtam volna mit mondani neki... Ez az unatkozó háziasszonyok játszanak a neten hogy aztán sose használják meg elpazarolják a nyereményt... ettől komolyan ki vagyok akadva, főleg amikor az egész pereputtyukat belevonják a játékba, még a 2 éves kisgyereknek is van fb-oldala hogy ő is "indulhasson" a nyereményekért. -.-
Egy Sleek paletta azért nem olyan olcsó dolog és nem is kapható minden drogériában, szerintem sok lány örülne neki ha nyerne egyet, főleg olyan aki szeret sminkelni.

Hasonló téma: Jelenleg is zajlik és a Rúzs és Púder körmös játéka a fb-oldalukon és felháborodva láttam, hogy egy csomóan külföldi blogokról lopott képpel indulnak. Szerintem az az oldal feladat lenne hogy utánanézzen ezeknek a dolgoknak. Szívből remélem hogy olyan nyeri a csomagot, aki saját kreációval indult és nem valami unatkozó anyuka aki lehalászott a google-ből egy képet, aztán a lakkokkal meg majd a gyerekek festenek tojást Húsvétkor...

Ami szintén nagyon felháborító, egy nagyobb online film letöltős oldal tulajdonosa a minap kiírta hogy addig nem lesz új film az oldalon, amíg a felesége meg nem nyer egy sminkes versenyt így mindenki szavazzon az asszonykája sminkjére. Megjegyzem sokan szerintem sötétben, tükör nélkül szebbet csinálnának. Persze filmletöltősék nyertek...

Én mindig abban a hitben sorsolok hogy a nyeremények, amit az olvasók-kommentelők kapnak, jó helyre kerülnek olyan ember kezébe aki szívesen használja majd őket.
Azt mondjuk nem értem hogy a sok korábbi nyertes hova tűnt, mikor ők mind játszhatnának, csak egy játékból maradnak ki.

Ami szintén nagyon bosszant, hogy világosan, érthetően többszörösen hangsúlyozva van hogy mik a játék szabályai, tehát csak az kerül be a sorsolásba aki minden helyre írt kommentárt, megvan a három szó és a név, ehhez képest puff... ott van 2-3-4 ember akik odaírják hogy részt vennének a játékban aztán hello egyszer csak jönnek számon kérni hogy volt e már sorsolás vagy emailben zaklatnak hogy miért nem kerültek be a sorsolásba... Nem tudunk olvasni kérem?

 Igen, ebben a játékba "dolgozni kell", igen tudom hogy nem egy értékes nyeremény, de még mindig úgy gondolom hogy nagyobb esély van itt nyerni mint egy olyan játékban, ahol csal jelentkezni kell aztán puff 500 emberből sorsolnak a végén.

Egyénként én az ilyen like-gyüjtős játékokat ki nem állhatom, mert mind alkotói, mind szépségverseny terén úgyis az fog nyerni akinek a legtöbb ismerőse, rokona van, vagy aki be tud szervezni 1-2 olyan oldalt aki promótálja őket. Hallottam már olyat hogy egy a tanári kar összefogott az egyik tanár lányáért és minden informatika órán a gyerekekkel szavaztattak (bután volt megcsinálva mert akárhányszor lehetett szavazni) nonstop. A fődíj egy Bükfürdői Wellness-hétvége volt és a poén az hogy a nyertes csaj (hála a szorgos kis szavazóknak) 10 km-re lakik Bükfürdőtől... (a sztorit egy anyuka mesélte el egy ismerősömnek)

Mit gondoltok erről? Találkoztatok már hasonló szituációval?

Megjegyzések

  1. Teljesen igazad van, de a Sleek-palettával festő gyerekek akasztottak ki legjobban, mikor sokan nem tudnak megvenni maguknak egy ilyet, és akár alapkészlet lehetett volna nekik. Szomorú :-(

    VálaszTörlés
  2. Ne is mondd...
    Mx Factoros: volt, aki írt 2 sort az üzenőfalukra "oszt jónapot". De végülis legalább írtak, nem úgy mint mások. Ez meg durva, hogy eladják :S Akkor csak blogolók kaphassanak, akiknek utána lehet nézni, hogy tuti tesztelik el. Elvégre ezért kaphatták, hogy tesztelhessék.
    A Sleek palettás történet meg...úristen...inkább no comment.
    Igen sajnos a like versenyek nagyon gázak, én sem szeretem őket. :S Arra a körömlakkosra amúgy bármilyet beküldhetsz, olyat is amit nem te csináltál, csak tetszik! De amúgy szeerintem ez attól még ultragáz. Nem tudom mennyire örülne neki pár külföldi blogger, ha meglátná (ugye mivel nem tud magyarul azt látja, hogy valaki nyer az ővével...)
    Filmletöltős, Bükkfürdős szintén nc...

    VálaszTörlés
  3. Teljesen egyetértek veled! Felháborító dolgok vannak... ilyesfajta pazarlást nemcsak a sminkcuccoknál látni, nem értem miért csinálnak ilyeneket az emberek... ha arra kell a Sleek paletta csak h a gyerek szépeket 'rajzoljon' vele, akkor ne szálljon be a nyereményjátékba, hagyja h olyan nyerje aki tényleg kihasználja!!

    VálaszTörlés
  4. Réku írta...
    A Sleek palettás esetnél lefagytam. Szerintem ha más kézbe kerül az a paletta, akkora becsben tartaná az illető...
    A nyereményjátékos dologban pedig teljesen igazad van, nálam épp ma lesz vége. Megírtam a feltételeket, van aki teljesítette, sőt már túl is szárnyalta! Ami bevallom, jól esik, hogy nemcsak az van, hogy oké, teljesítette és aztán agyő, eltűnik a ködben. Ellenben akad olyan is, aki jelezte jelentkezését és ezzel el is intézte a dolog. A legjobb, hogy akad olyan is, aki csak félig teljesítette... holnap sorsolásnál bizony lesz egy kis fejtőrés velük kapcsolatban.

    VálaszTörlés
  5. hát az a szegény sleek paletta :(( tényleg felháborító :S én is biztosan nagy becsben tartanám, és nem csak azt, bármilyen nyereményt.
    Amit tőled nyertem miss rose paletta... hááát imáádom :)) Igaz ritkán használom, mert hát a kék nem éppen nappali sminknek való, de tényleg nagy becsben tartom :)

    VálaszTörlés
  6. Szintén kiborultam ahogy Te is, részemről is no comment...
    FB-n a like+share játékokat is szívből gyűlölöm, ha van egy áhított felső vagy ruha amit így lehet megnyerni, természetesen nem az nyeri meg, hanem olyan idegenek, akiknek a nevét utána sokszor látjuk az oldalt üzemeltetője által kiírva: Nem jelentkezett a nyertesek közül senki sem, így pár nap múlva újra sorsolunk...visítani tudnék ilyenkor az idegtől!
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  7. Teljesen igazad van! Azért ez nagyon kiakasztó,hogy indul egy nyereményjátékon,megnyeri és nem is tudja/akarja használni. olyanon minek indul el? elveszi az esélyt azok elöl akik igazán örülnének a nyereménynek. Kész...
    meg még esetleg el is adja??? na ne már. nincs bőr az ilyen képén?

    a like gyűjtőt szintén ki nem állhatom,szenvedek egy képpel,próbálom a legjobb hangulatot megtalálni aztán az nyer aki 8000 lájkot begyűjt... pfuj

    felhergelt ez a poszt,mert nagyon szeretek játszani,de tisztességesen. :)

    VálaszTörlés
  8. A Max Faktorosat én is olvastam, szégyen, hogy milyen gusztustalan emberek vannak! Én örültem volna mint majom a farknak, ha nyertem volna én is, vagy Sleek palettát nyertem volna!
    Nekem egy 3 és fél éves kislányom van de már most tudja, hogy ami anyáé az nem játék, és soha nem adnám oda neki, hogy játszon vele, hát álljon már meg a ment az ilyen anyukát jól pofon vágnám, minek játszik az ilyen ha nem becsüli meg a nyereményt?
    Meg ez a like gyűjtögetős is soha nem fogok ilyenekben nyerni, mert nincs annyi ismim. Nekem párom nővére olyan, hogy mindent enged a gyerekeinek, mondanom se kell kulcsra van zárva előlük a szobánk, nem számított nekik az se, hogy a 24ezer ft-os vincsesztert fogta a fia és tönkre tette, még szerencse, hogy nem az enyém volt!....
    És még én vagyok a szemében kaki ember, mert megtanultam vigyázni a sajátom és más cuccaira....
    Még a ruháimat is kézzel mosom mert párom nővére nem egy cuccomat tönkre mosott már...
    Annyira gáz, hogy ilyen nem törődöm, közönyös világban élünk! :((((
    Én még a picinek is tudok örülni, még ha ,,nem is értékes,, mert mindig a szándék a fontos nem az érték!
    És ez a poszt remekül tükrözi milyen emberek vannak sajna! :(((
    Látszik némelyeknél a nevelés hiányos volt és büszke vagyok, hogy a lányom már most tudja mit szabad és mit nem, és hogy mi mire való valójában!

    VálaszTörlés
  9. Én is kaptam tesztelni valót a MF-tól, és nagyon is örülök neki, de 2-3 paintben szerkesztett képre firkált valamin kívül nem láttam teszteket, pedig már nyertest is hirdettek, sebaj, lehet nem lett nyilvános mind. De ez, hogy eladják, szánalmas...
    Ahogyan ezek a lájkolgatós szarok is, én egyáltalán nem szeretem, ha már játék van, akkor ne legyen olyan kikötés, hogy szavazzál, vagy írjál mindenhova, mert ne azért írjanak, vagy "lájkolják" (deutálomeztakifejezést) a képem, mert nyerhetnek, hanem mert értelmes véleményük van, vagy mert teszik nekik a képem...

    VálaszTörlés
  10. Hát ezen a Sleekes témán én is abszolút felháborodtam. Főleg, mert én is nyertem már egy Sleek palettát, annyira örültem neki, és komolyan jobban vigyázok rá, mint azokra, amiket magamnak vettem. Az ilyen "anyukáktól" meg alapból ki vagyok borulva, akik azért vannak otthon GYES-en, hogy meresszék a seggüket, netezzenek egész nap, a gyerekek meg nőnek mint a marharépa...

    A Max Factoros dologra én is jelentkeztem, a Facebookos oldalamon is meghirdettem, de persze nem nyertem, és így még rosszabb is, hogy olyan emberek nyertek, akik csak potyalesők...

    De saját tapasztalatom is van a témában. Eddig két nagyobb nyereményjátékot csináltam, és két kisebbet, szinte minddel volt rossz tapasztalatom. Az elsőnél még kis olvasó számom volt, megvolt a két nyertes aztán nemrég láttam, hogy az egyik nyertes blogsale-n akarja eladni, amit tőlem nyert. Hát nagyon rosszul esett, nem is azért, mert nem tetszett neki, amit nyert, hanem, hogy akkor minek jelentkezett? Így egy olyan embertől vette el a lehetőséget, aki meg lehet tök örült volna neki... A második nyereményjátékon ami kiborított, hogy Facebookon konrkétan kamuregekkel jelentkeztek a játékra ilyen 10 ismerőssel de még arra se vették a fáradtságot, hogy képet rakjanak be vagy valami. De olyan is volt, hogy egy két nő az egész családot (apát, anyát, férjet, kiskutyát) mozgósította, hogy jelentkezzenek a játékra. Aztán volt egy olyan plusz lehetőség, hogy aki kommentelt az kap +1 esélyt, ha belinkel egy postot, ahová írt. Na többen ezt úgy rendezték le, hogy odaírták "jaj hát biztos kommenteltem már valahol, most nem keresem meg :)". És akkor azt várják hogy megkapják a + esélyt... persze én is tapasztaltam ezt a számonkérősdit is, hogy mikor lesz sorsolás, ki nyerte meg ezt meg azt. Nem tudom hogy van pofája ehhez 1-2 embernek, nekem tuti nem lenne.

    VálaszTörlés
  11. Ez nagyon durva, milyen szemétláda emberek vannak. De tetzsett ez az írásod is, rádöbbentett, hogy már a nyereményjátékokat is elrontják sokan

    VálaszTörlés
  12. Az info órán szavazós gyerekek sztorija benne volt a tévébe is.
    Nem semmi milyen arcátlan emberek vannak. Az ilyen unatkozó anyukákat meg jól meg kéne rázni. Húzzon a pelenkás meg bébiételes oldalra játszani!!!

    VálaszTörlés
  13. Nekem a legdrágább sminkcuccom egy Catrice alapozó és arra is hosszan spóroltam. Dühítő hogy ilyen emberek nyernek. Én itt nálad nyertem csak életemben de nagy becsben tartom amit nyertem, nem is adnám oda senkinek.
    Olyant már én is láttam hogy valaki az egész családjával játszott egy játékban meg olyant is gyakran látok hogy iwiwen meg facebookon írogatnak hogy szavazzanak rájuk. Az ilyen nem érdemli meg hogy nyerjen.

    Móni

    VálaszTörlés
  14. Az a Sleek palettás dolog...először azt hittem, valamit félreolvastam, de sajnos nem....-.- :/

    VálaszTörlés
  15. Én még személyesen nem találkoztam ilyennel csak a blogodon olvastam már többször! Elég kiakasztó...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)