Mini Haul

Hatalmas szerencsével jutottam hozzá ehhez a két termékhez, mivel úgy tértem be a Rossmann-ba hogy ááá úgysem lesz már 99Ft-os Essence termék. Nem is volt, sőt úgy nézett ki az Essence állvány mintha állatok tépték volna szét. :D Az egyik tartóból kitört egy darab, a sminkcuccok széttörve, szétszórva hevertek a leárazott cuccok állványán, valaki kiszedett egy rúzst a tokjából (hazavitte a zsebében vagy mi? :D) a szemhéjfestékek széttúrva-belemászva hevertek... Komolyan mondom én ilyenkor kifizettetném az illetővel. Leárazott termék, ha egyszer belenyúl akkor vegye is meg. -.-

Viszont akkora mákom volt hogy éppen akkor pakolták ki a 299Ft-os Catrice cuccokat. Hát nagyon erősen vissza kellett fognom magam hogy ne költsek el egy vagyont. :D Jó pár szájfényt és szemhéjpúdert meg tudtam volna venni, de alaposan mérlegeltem a dolgokat és rájöttem hogy úgysem használnám ki őket.

Így végül két olyan terméket hoztam csak el, amiknek tényleg hasznát tudom majd venni.


 Catrice Coolibri szemhéjpúder toll "Precious Nectar" árnyalatban és Catrice szemhéjalapozó. Utóbbiból kb. 3 darabot raktak csak ki, nem tudom hogy milyen okból, az állaga és a szaga alapján teljesen jónak tűnik és nem emlékszem hogy ez szerepelt volt a kifutó cuccok között. Az eredeti ára azt hiszem 1300Ft körül van, így nagyon örültem neki. Ha elutazom nem szeretem magammal vinni a teljes primer palettámat, így ez tökéletes lesz utazáshoz. :)


Ez a krémes kis stick szuperül pigmentált és külföldi blogokon már olvastam hogy a NYX Jumbo Pencil-hez hasonlóan lehet alapnak használni. Azt pedig tudni kell hogy az arany színű alapok mindenféle színt melegebb árnyalatúvá tesznek. Ráadásul ősszel szívesen használok arany árnyalatokat a szememen. :)

Az új szortimenteket is megnézegettem, de mivel eléggé nagy volt a tülekedés, így nem volt kedvem végigpróbálni  a tesztereket. Az új trendkiadások közül a Cherry Blossom volt kint, valamint egy másik üzletben még mindig a Coolibri és a Miami Roller Girl.

Ti vettetek már valamit az új szortimentből és trendkiadásokból?

Megjegyzések

  1. Gratulálok a szerencsédhez és az önuralmadhoz is ^^

    VálaszTörlés
  2. Catrice Coolibri szemhéjpúder toll nagyon tetszik!!tényleg jó áron vetted és jó hogy ilyen önuralmad van:)

    VálaszTörlés
  3. Ebből az önuralomból adhatnál nekem is! :-)
    Én inkább nem is megyek Rossmannba, mert csak akkor sikerül nem költeni (na jó, túlzok, de tényleg ez a tuti megoldás számomra)
    A szemhéjalapozót egyébként én láttam akciósan 599-ért amikor elkezdték a kifutó termékeket leárazni - gondoltam ez is kifutó lesz, lehet hogy mégsem?

    VálaszTörlés
  4. Na a lebombázott állvány nem ismeretlen számomra sem. Múltkor én is hasonlóval találkoztam, mint te. :S
    Így abban a Rossmannban ne is vettem semmit sem.
    Viszont ó pár dolgot hazatudtam vinni mind a Rossmannokból mind dm-ből, mert hát rá kellett jönnöm ott is vannak Essence cuccok...:D

    VálaszTörlés
  5. Én is tegnap vettem 300ftért catrice alapozót és egy barackos szájfényt :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó dolgokat vettél, nekem még nem sikerült eljutnom a rossmannba de már tervezem.:)

    VálaszTörlés
  7. Bevezetés :D:D Én még nem, viszont Catrice kolibris kék lakkja jött velem! :)

    VálaszTörlés
  8. én is simán kifizettetném velük, amit teljesen tönkre tettek és már biztos nem veszi meg úgy senki...
    mostanában sajnos nem igazán volt időm elmenni vásárolgatni :/

    VálaszTörlés
  9. Jó dolgokat szereztél be.
    Én is nemsokára megyek a Rossmann-ba.
    Szeretem a leárazásokat sokszor olyan dolgokat is észreveszek,amik mellett máskor elmegyek.

    VálaszTörlés
  10. Énszerintem is ki kéne velük fizettetni ha belenyúlnak meg tönkreteszik. Jó dolgokat vetté én is nagyon szeretnék szemhéjbázist de drágán adják őket sajna.

    VálaszTörlés
  11. én semmit.de nem is fogok szerintem

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)