Napi cukiság

Flat

Flat   (see more wide heels)


Ugye milyen édes ez a masnis cipő? :) Szerintem egy ilyen szép napos őszi délutánon egy csinos ballonkabáttal tökéletesen mutatna. :)
Egyébként ti magatok is készíthettek hasonlót, csak 2db masnis hajcsat vagy kitűző kell hozzá és egy hasonló színű balerinacipő.

Ti felvennétek? :)

Megjegyzések

  1. egyértelműen fel *-* nagyon kis aranyos :D

    VálaszTörlés
  2. Imádom, pedig a rózsaszín nem is a kedvencem de készíteni nem tudnék az tuti. Most egy kékes-zöld árnyalatot keresek ami vagány mégis nőies.

    Emmi

    VálaszTörlés
  3. Hát ez nekem nem jön be, sose tudtam megkedvelni a balerina cipőket, topánkákat...:S
    Máson jól mutat.

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon tetszik ez a cipő! <3

    VálaszTörlés
  5. imádom!!egyértelműen kedvenc mert a rózsaszín a kedvenc színem:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon nagyon aranyos ez a kis cipellő, szívesen hordanám

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép és különleges darab. :)
    Szívesen hordanám és a masni nagyon jól feldobja. :)

    VálaszTörlés
  8. Nem hiszem hogy lenne olyan ruhám amihez illene. :S Pedig nagyon aranyos.

    Móni

    VálaszTörlés
  9. Nagyon aranyos, szívesen felvenném ^^

    VálaszTörlés
  10. én nem szeretem a masnikat de ez igazán aranyos:))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)