Napi cukiság

Adidas sneaker



Hát nem imádni való ez a masnis Adidas sneaker? :) Szerintem nagyon édes és egyedi. Rohangászós napokra ideális viselet, amíg meg nem érkezik a zimankós-havas téli idő.
Mit szóltok hozzá? Ti szeretitek a sneakereket? :)

Megjegyzések

  1. Nem venném föl, de valahogy mégis tetszik...mert cuki :D

    VálaszTörlés
  2. sneaker oké, de ez nem tettszik, az a masni nekem fura .. :S

    VálaszTörlés
  3. én imádom :DD kedvenceim :D bárhol, bármikor ^^

    VálaszTörlés
  4. Tök édes, szeretem a bohókás darabokat!:DDD

    Emmi

    VálaszTörlés
  5. nagyon tetszik!!!szép!!

    VálaszTörlés
  6. Olyan "tszukii"!! :DDD
    Elfogadnám... :)

    VálaszTörlés
  7. a sneakereket szeretem, de ez... ronda :D

    VálaszTörlés
  8. Nekem nem jön be, valahogy összeférhetetlen számomra a sport meg a masni. Bár lehet azért, mert nem rajongok a sportcuccokért, már ami az öltözködést illeti.

    VálaszTörlés
  9. nem hiszem, hogy felvenném :/

    VálaszTörlés
  10. tényleg aranyos és egyedi, de nem venném fel, akármennyire is szeretem a sneakereket

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)